Det tacka du självklart inte nej till hhiii...
Ja vi får hoppas det är vår tur snart tjejer,och denna gången tänker jag inte låta mig själv bli sken gravid heller
Vice 99. Det skulle nog mkt väl kunna vara din ÄL jag har iaf haft ägglossning dag 18-19 och jag har regelbunden mens annars....
Vet inget om pergo men tror det kan ligga något i det du säger....
Hoppas det!! bra att ni fick myst då
VICE99: ja gud dem är underbara dem små liven,ska nog gå och bädda upp sängen nu min man kommer hem snart *hihiihihi*
Skam den som ger sig,alls ska vi få varsin bebbe hoppas jag..
Jag har BIM den 14/2 *synd på dagen* vill ju vänta ett par dagar om mensen inte dyker upp vill säga...
Ha en trevlig kväll kommer sitta här resten av natten sen när maken lägger sig,jag är natt människa.
Hej tjejer hoppas man lyckats pricka ägget denna gången,tror att jag antingen har ÄL nu eller har haft i veckan...
Testerna jag köpte visade inget i veckan och jag har haft känningar de senaste dagarna igår-idag så troligen har jag det nu....
Bara myst en gång idag sedan tis-fredag en gång om dagen men inte lördag...
Hyacinth: Ja detta är en trevlig tråd men jag hoppas att den kan ge oss många plus också...
Jag var väldans sken gravid förra månaden så denna gången ska jag bara slappna av har BIM 14/2 men jag ska vänta med testet till 17:e om mensen inte vill komma då vill säga.
Annars blir det CB test för mig nästa månad för de stickorna jag använt hittils har mest lurat mig...
Stil07: Nä fy jag blev änna deppig när jag fick mensen hur kan man vara så säker på att man är gravid när man sen inte är det...
skrämmande ju....
Har bara en känsla av att vi inte prickade nu heller men vi får se....
Hehehee ja jag hoppas att makens soldater har överseende med mitt slarv...
Tänker iaf inte köpa fler billiga tester det är så sant som det är sagt,känner min konstig i livmodern nu så jag har säkert ägglossning nu men stickorna är slut och maken sover har myst en gång idag bara så vi får hålla tummarna...
Någon mer som det tog några månader för inna man fick bukt på detta med ägglossningen osv???
Bara jag som är hel snurrig här?
Hej tjejer allt väl??
Misstänker att jag hade ÄL igår (typiskt efs mannen inte var hemma då)
Vi får väl se men jag börjar redan planera framåt inför nästa månades Ägglossning