Inlägg från: Azalea74 |Visa alla inlägg
  • Azalea74

*cheezus* Va ni skriver!!!! Muchos impad Bildar hejarklack till er tjejer som har BIM om nån dag! Jag får snällt vänta 1 vecka till.... Håller tummarna!!!!

• Azalea74

Godmorgon!! Hoppas verkligen det kommer regna + här inne *heja heja* Lycka till!!! (får snällt vänta till åtminstone fredag innan jag ens kan testa....) MEN jag är inte alls lika skenis som förra månaden, känns bra.

• Azalea74

Howdy gals!!! En fråga: hur vet man om man är låg- eller höghormonare? Med mitt andra barn plussade jag på BIM-dagen och det blev ett + efter 2 sekunder....ÄR man antingen det ena lr andra lr kan det ändras under tidens gång? Jag suktar då efter hur tidigt jag kan testa *host host* (BIM i helgen). Vissa "säger" ju att man kan testa på BIM -3..

• Azalea74

Snöhästen skrev:

Sedan ska jag inte sticka under stol med att jag verkligen tycker om att följa andras testningar!!! Det är nästan lika spännande som när man ska testa själv!!! Så ni andra får vääääldigt gärna testa på hur mycket som helst så sitter jag här och håller mina tummar för er!!!

Amen to that!!! Håller med! *yeah*

Jahaja....trodde det fanns nån magisk troll-formel där man kunde passa in...inte det inte (apropå låg- eller höghormonare). *suck*
    Hm, testa på BIM -6 säger du, Maglan? Ujdå, nu börjar jag sakta dras mot badrummet.. Har billigatester...de är skit, va? Har inte fått nåt utslag NÅNSIN på dem!! Jo, kontrollstrecket men inget streck jag önskat mej... Nä, väntar nog till fredag. Tror jag

• Azalea74

Ops! Maglan: sorry! Menade följande:
    Tinkerbelle skrev:
    Har hört att det finns de som plusat på BIM-6 och -5!
    Sen läste jag att du testat före BIM.

• Azalea74

Mm, jag har inte ens molvärk. Hade det fre-sön, inget idag. Brösten ömmar inte, däremot är bröstvårtona superduperömma och "hettar/ilar".... På ett sätt är det skönt att slippa vara lika skenis som förra månaden....men eftersom man känner efter ungefär var 3:e sekund hade det varit liiiite roligare att analysera lite mer s.k "symtom"...

• Azalea74

Heeej! *shit va ni skriver*
    Maglan:håller tummarna! Och för alla andra oxå såklart Spännade!!
    Själv har jag ömma bröst, men i omgångar...?! Igårkväll och nu har det känts sen 1 h tillbaka...är lipfärdig för det kommer i vågor..gör asont! Lite molvärk. Säkert skenis. Tant*svordom* kommer säkert i helgen

• Azalea74
    Hej på er,
    fick tantbesök imorse (??!!) så det var några dgr tidigare än beräknat...Nya tag nästa månad! Lycka till ni andra
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (5 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan, AngieCA,(4st)

16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (4 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e),  skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (7 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)

Kvar på bim-listan: 26

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, Ise74 (27 st)
  • Azalea74

Grattis till er som +:at!!!!
    En fråga: trodde Tanten kom i torsdags. Hon har bara gjort sig påmind hittills. Lite spottings, men knappt nämnvärt...Hm? Har aldrig varit med om detta förut, och undrar om det kan bero på att kroppen ännu inte är i balans efter jag slutade med minipiller i dec. Nån som varit med om nåt liknande.....? Testade negativt med billigatester imorgon. Antingen får Tantf-n komma på riktigt, vill inte vara med om såna här halvmesyrer

• Azalea74

Godmorgon, tjejer. Tog bort mej från listan häromdagen, men ser nu att jag fortf.står kvar på BIM 17/2. Vet faktiskt inte vad som händer: har haft rosa spottings lite då och då sedan i torsdags. Antar att Tanten är i krokarna, men detta är fjärde dagen hon drar ut på sitt besök! Håller tummarna för er andra!

• Azalea74

Tinkerbelle: testade negativt med billigatester igårmorse..... Känns som tortyr att kärringen drar ut på sitt besök, antingen eller tycker jag

• Azalea74

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 13 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74 (12 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis,  (35 st)

Svar på tråden BIM v. 7