Inlägg från: Mrs You |Visa alla inlägg
  • Mrs  You

BIM v. 7

Mettan 80: du har nog rätt har inte tagit test men jag hade lite mensliknande värk i söndags och har testat med äl tester från förra söndagen fram till i lördags utan att få plus men jag har hade även sen ägglossning i december så det kan ju stämma,idag är ju gubben hemma så jag ska allt fjäska lite,vi har kört på hela förra veckan trots minus så man är ju inte överdrivet sex sugen nu haha... men en gång kan vi prova nu...
  • Mrs  You
    En fråga bara om ägglossningen inträffar sent som i mitt fall borde då inte mensen komma senare då?
    Min mens är ju regelbunden 29 dagar men tycker det är knepigt att ägglossningen varierar men inte mensen... eller har jag fel?
    Fundersam
  • Mrs  You
    Hejsan alla....
    Hur går det nu någon som är nervös efs det börjar närma sig BIM time...?
    Tror jag hade ägglossning nyligen så jag borde nog flytta fram mig på listan men det ska stämma 29 dagar för min del så jag avvaktar
    Flört
    Fick inte riktigt till det denna gången heller men vi håller tummarna på att det sker snart om inte nu...
    Och det gäller er andra oxå,håller tummarna!!!
  • Mrs  You
    Grattis Mamma på Vift!!!

Och lycka till oss andra vars tid inte är inne ännu...
  • Mrs  You
    Hej tjejer tror som sagt inte det blidde nåt denna månaden heller men BIM är ju nästa vecka på alla hjärtans dag så vem vet kanske man har tur hihihi....

• Mrs  You
    Ska bli intressant att se om min mens kommer på Onsdag dag 29 för denna månaden hade jag ägglossning dag 18-19-20 ef.mens så frågan är om mensen då blir sen... aldrig haft sen innan så det blir intressant....
    Tror inte vi lyckades denna gången heller
    Nästa gång tänker jag bara köpa CB hur dyrt det än är och vi ska göra så gott vi kan hihiii....
  • Mrs  You
    Grattis ni som plussat!!!
    Jag känner inget denna månaden heller Bim om två dagar så det blir inget nu heller...
    Hoppas det är vår tur snart....Kanske blir det tredje gången gillt hahaaa...
  • Mrs  You
    Hejsan tjejer ser att redan 4st plussat,det måste vara en lycko tråd detta Glad själv är jag inställd på att tanten kommer i veckan,känns ingenting inga symtom eller något och jag hade så svårt att hitta min ÄL denna månaden som jag tror inte det tog sig
    Men vi är ju bara på försök nr 2 så än är jag lugn och fin...
    Planerar redan inför nästa ÄL då jag tänker köpa ÄL test från CB...
  • Mrs  You
    Hej tjejer,hur går det??
    Ingen som plussat idag?
    Flört
  • Mrs  You
    Rättar till lite *ler*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:Minxy, ia1982(13:e),(2 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 38

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen  (15 st)

Svar på tråden BIM v. 7