Inlägg från: Tsarbabe |Visa alla inlägg
  • Tsarbabe

BIM v. 7

Masqito: Låter lovande :) När tänkte du testa?

Maglan: Ahh, extra mycket salt ska det va Fast jag har inte varit så haj på dem innan utan det är nu senast

Nä nu brudar tänkte jag ta å lägga mig så jag orkar med lilleman i natt när han ska ha mat...

Natti natti

• Tsarbabe

Maglan: Skönt med sovmorgon...själv blir det till att kliva upp mellan 5 och 7

Så får vi hålla tummarna under natten att tanten inte kommer..

Min "mensvärk" blir bara värre och värre...suck...hoppas på lite sömn ändå

• Tsarbabe

Maglan: jo men det är kanske individuellt? eller så tror jag bara att den är värre än vad den är? Jag brukar iofs inte ens ha mensvärk så det är lite ovant förutom en gång tidigare då jag faktiskt var gravid

Nä nu ropar karln...*skrattar*

Natti Natti igen

• Tsarbabe

Imorse knackade det på dörren och när jag tittar ut genom tittögat ser jag en grinig tant stå där ute så jag bommade igen dörren och hon har inte kommit tillbaka än. (kände på tappen vid 5 imorse och den har börjat öppna sig ;-( )

Så tanten kommer väl egentligen vilken dag som helst fast jag inte vill..men det blir väl säkert en bebis nån/några månader framöver??

*har dock inte slutat hoppats än, vill så gärna*

Har lite mensvärk idag, inget annat...*suck*

Masqito: Fan, jag som tyckte det lät så lovande för dig (för mig med för den delen), men vi får väl stötta varandra i nästa IM-snack?

• Tsarbabe

My05: Har du aldrig testat + förän 12 - 14 dagar efter BIM? Men har du testat innan å fått negativt?`

Själv tror jag att tantfan kommer hela tiden...men än så länge e hon borta...fast nu vågar jag knappt gå på toa..

Denna mensvärk? Borde man ha den i 1 vecka innan mens? Aldrig vart med om maken innan... *suck*

• Tsarbabe

Jag testade ju igår på BIM -1 och det var negativt...och testade då med CB. Men om man går efter min ÄL Så borde jag ha HCG på 48 igår...å CB mäter ju på 50. Aja vette sjutton. Tror tantfan lurar i knutarna....

• Tsarbabe

Fru Wadell: Nä jag hittade en sida där det stog hur mkt HCG:t går upp efter antal dagar efter ÄL...

• Tsarbabe

Bustösen: Hur mkt var du "överviktig"? Är lite nyfiken då jag la på mig rätt mkt under graviditeten och inte gått ner allt än. Mitt BMI är ivf "fetma" så jag är en fet jävel *haha* Då e väl mina ägg inte så bra antar jag?

• Tsarbabe

Åh det programmet måste jag se...så himla intressant, fast de flesta har jag väl redan sett?

har pratat med sambon idag med. Förmodligen har det inte tagit sig denna månaden. Så vi tänker börja med Äl-test.

Men nu vart jag lite orolig ang övervikt och barn å så. Gick ju upp hela 40 *hostar* kilo med lilleman och har bara gått ner hälften av dem. Tror ni att min produktion är sämre nu? Jag fortsätter ju gå ner tills jag ser plusset. Sedan får jag ju bara tänka på vad jag stoppar i mig.

hur orolig tycker ni att jag borde vara?

Svar på tråden BIM v. 7