Inlägg från: Junior J |Visa alla inlägg
  • Junior J

BIM v. 7

nu har jag inget för mig, sambon tränar,"vilding"sover och jag bara tänker på att tiden går sååå saaakta... att man inte kan få reda på om man är gravid snabbare.

• Junior J

Maglan: its not over until the fat red lady sings!
    den har ju inte kommit än så ge upp!
    jag plussade inte ens på BIM dagen trots att jag var gravid, du är säckert en låg hormonare.

• Junior J

godeftermiddag på er!
    vad spännande det var med Anjas åk, skönt oxå att få lägga tankarna på nåt annat.
    måste säga att mina bröst har börjat ändra sig en aning men det gör dom innan mens varje månad ändå... kanske dock inte såhär långt innan BIM, så jag tar det som ett gott tecken.

• Junior J

jag känner dragningar mot vänster ljumske , det var väl ett bra tecken?

• Junior J

nu är det neräkning på allvar brudar, men det är lite trist att ligga senare på listan, man blir bara ivrigare och otåligare ju fler som skriver besked under dagarna innan man själv väntar BIM

• Junior J

jag har alltid haft hund under min uppväxt, nu har vi inte tid för en hund, så det känns tomt men dock en fördel, att man inte behöver skiljas från något så kärt som ett husdjur är.

• Junior J

vad snabba ni är på att skiva jag ligger alltid ett steg efter

• Junior J

flyttar fram listan
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• Junior J

jag sitter och skriver, vänder mig om och ser min lilla 2-åriga "vilding" sittande i min säng,har hittat en idomintub och sitter nerkladdad över hela sig, min kudde och hela täcket, säger till mig -mamma läppa (som betyder att han skulle bara smörja sina läppar lite) skit söt! ,kunde absolut inte bli arg jag och sambon bara skrattade.

Svar på tråden BIM v. 7