• Stil07

BIM v. 7

Gode gud.....vilka aktiviter det var här på nätterna...här får man ligga i om man vill chatta lite.

Gog morgon kanske man ska säga...

Grav läget...fortfarande lite "tunga bröst" trots att vi missade ÄL??? Märkligt va? Snacka om att vara skenis!!

• Stil07

Ni har skrivit så mycket så det var länge sedan vi såg någon lista....

Sofis: vilket försök är du på?

• Stil07

Hej Tjejer jag uppdaterar listan lite och sätter = tecken för totala antalet BIMMARE just den dagen.

Nu har min man förberett en "kärleksmiddag" som våra små tjejer säger sedan skall vi melodifestivala för hela slanten....

Kärleksmiddag för dem är givetvis servetter & ljus men sedan har han gjort en specialsallad för han är kär i dig mamma sa min minsta. Vardagsvis så är det sällan han gör någon sallad el. dyl. så nu har han gjort sig för.

Ha en trevlig kväll!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e),
    Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(1:a)(=12)

13/2: hyacinth, Masqito(2:a e.mf), cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (=8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag:
    Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (=10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(=3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (=5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a) (=6)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (=4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Stil07

Ok! Lovar att inte skriva något mer i den här tråden om katastofen SVT men måste bara svara ia1982 att jag tycker som du.

Ni som har haft ÄL hur många dagar från BIM är Ni?

Jag har börjat den långa vadringen idag är jag på BIM-10....lite tidigt att testa va?

Ja, jag är testmissbrukare av stora mått!!

• Stil07

Gud va jag skriver felstavat & slarvigt......men fort går det

• Stil07

Godmorgon...idag är det BIM-9 för mig...ingen känning "överhuvudtaget"....så tråkigt så man bara döööööörrrrr!

Jag hade också vid ÄL jättekraftiga hugg på ena sidan jumsken...har aldrig förrän nu funderat på sånt innan men det var säkert så här när man är efterklok ägget som släppte just från den sidan!

Huggen gjorde smärtsamt ont och jag fick stanna till de gånger det högg till....kunde inte gå då. Det höll på i ca 20 min lite till och från sedan har jag inte haft den minsta känning av det.

• Stil07

Tinkerbille: Välkommen tillbaka det var inga vidare recenc......hoppas på lite bättre vid nästa tur...tycker ssynd om arrangörerna att få starat med att ställa in två tävlingar.

som du ser så får man ligga i ordentligt för att hänga med i tråden.....typ skippa att göra lunch & middag, hoppa över och skjutsa tjejerna på aktiviteter, hoppa över stora hårtvätten på dito innan läggdags, inte läsa godnattsagor, inte mysa med min man............då missar man en hel del.....

Kul är det iallafall att det händer något....det känns som vi slår rekord med inlägg för en veckobimtråd......och det finns ju onekligen en hel del som har mycket trevliga symtom som kanske smittar....FL virussymtom!

• Stil07

Hyacinth: Välkommen tillbaka...

Mrs You: du är rolig du.....jag har också varit väldans supergravid i tre månader på raken men det krånglar alltid till sig med plusset varje månad.

• Stil07

Hyacinth: Välkommen tillbaka...

Mrs You: du är rolig du.....jag har också varit väldans supergravid i tre månader på raken men det krånglar alltid till sig med plusset varje månad.

• Stil07

Nu måste den här gamla "tanten" också gå och dra något gammalt över sig.... jag får inte vara uppe längre....förhoppningsvis vaknar jag med ömma bröstvårtor, lättmolvärk, metallsmak i munnen, kraftig huvudvärk och väldigt väldigt illamående.

Dröm sött!!

• Stil07

Hej Tjejer!

Idag har jag på BIM-8 den tråkiga nyheten att berätta att jag börjar tokblöda idag så det känns definitivt som mensen kommit och på tok för tidigt.

Tror på att det är klimatförändringar i min kropp också....ÄL kom 1 vecka för tidigt och så också mensen........

men....den här månaden blev jag inte lika deppad som förra eftersom jag hade på känn att vi missat ÄL pga infulensa dessutom har min "skenis" varit ganska lugn.

Inget mys =inga barn.....välkänt eller hur?

Lycka till Ni andra!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Rottis77, Fluffmoln(5:e), Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag:
    Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (6)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e) Mrs Bee (2:a)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49

Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Stil07,

• Stil07

Hej på er!

Tack så hjärtligt för ert stöd......det känns lite trist att behöva vänta en hel månad till innan man ev. vet men thats life

Kram på Er
    ....några av er har verklga symtom.....helt klart så lycka till!!

• Stil07

ett jättegrattis till dig Fluffmoln Lycka till!

En kram till Misan 1....jag vet hur det känns....vi sitter i samma båt men jag har redan skrivit in mig på v. 10 så det är bara att ta nya tag.

• Stil07

Hej Tjejer!

Måste bara säga WOW..

...vilken makalös tråd...vilken aktiviet.
    Har varit borta nu i två dagar och det är nästan en omöljighet att läsa ikapp...Lycka Till alla!

En extra stor tröstkram till Tussilutt & Vice99

• Stil07

Gode Gud va många inlägg...jag har varit på fjällresa i 10 dagar och var tillbaka i natt och tänkte bara titta in och se hur det gått....det var ju ca 1500 inlägg att läsa så det lär ju ta någon vecka eller så.....överlägset mest aktivitet i en veckotråd.....hur som så ett....

JÄTTE JÄTTE grattis till alla er som plussat och en stor TRÖSTKRAM till er andra som får kämpa på nästa månad.

Lycka till till er alla på 2 olika sätt

Svar på tråden BIM v. 7