Inlägg från: Tsarbabe |Visa alla inlägg
  • Tsarbabe

BIM v. 7

Bustösen: okej jag har BIM 33 tror jag...får väl se om det tar sig ändå. Än har inte tanten kommit och om man går efter mensen innan förra graviditeten borde den kommit igår. Men den kan ju ha ändrat på sig...

• Tsarbabe

Efter en natt med ett rent hel*ete då sonen inte sover något pga hans förkylning (och nu har både jag och sambon blivit sjuka), så har tanten faktiskt inte kommit *peppar peppar*

Vill sååååå gärna ha en liten knodd till..men jag undrar när tanten tänker dyka upp? Hon kommer väl under dan? Hoppas givetvis på att hon håller sig borta i ett par månader men man vet ju som sagt inte...

Hon borde kommit igår om man kollar med hur min mens var innan förra graviditeten, men icke. Så jag väntar tills imorgon. Dyker hon inte upp imorgon blir det ett test framåt helgen..

*Håller tummarna för oss som inte plussat än och säger grattis till er som fått ett plus*

• Tsarbabe

Ni som än så länge har testat positivt. hur långt innan eller efter BIM testade ni då? *lite nyfiken*

• Tsarbabe

Manglan: hur går det för dej? Fortfarande ingen tant? hur e de med alla symtom? har du testat? *miljoner frågor* Är jätte nyfiken juh. Rapportera så fort du vet nått eller läser här...

• Tsarbabe

Nu kilar jag ett tag. kommer tillbaka ikväll igen och lusläser. Hoppas på att fler plussar under dagen...

• Tsarbabe

Än har inte tantfan kommit. Tog ett test vid 18 som visade negativt . Om jag ändå inte är gravid kan väl tantskrället komma så jag kan få börja om. En jävla piiiina att först vänta på henne, sedan Äl å sedan tanten igen ?! *less*

• Tsarbabe

jaha, tanten har inte kommit till mig än???? Vad är det som händer med min kropp?!?!??! Jag fattar ingenting. Testade negativt igår eller hmm..var det i förrigår? noll koll...har hursomhelst inga som helst symtom på en ev. graviditet utöver trötthet men det är nog för att alla är sjuka här inkl. sonen på 3 månader. Så det blir inte mkt sömn...

Antingen vill jag att tanten kommer med buller å bång eller så f*n ska jag ha bebbe i magen.... Vill ju såååå mkt...

Trist med alla negativ idag

Maglan: Supertrist. Jag som verkligen trodde att du var gravid. *suck*

Å får jag inte tanten snart hamnar jag i BIM v. 12 å de vill jag ju inte. Inte när jag börjat hänga här med er...

Så imorgon MÅSTE tanten komma..

Labolina: GRATTIS!!!!

• Tsarbabe

Skriver in antal gånger för mig...än är jag kvar på listan...men vem vet hur länge? Sista gången jag är med på eran lista Hamnar ju i vecka 12 nästa gång *vill inte*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Fru Wadell(1.a efter Mf),Datanissan(2:a),(7 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),MariLo(3:e) (7 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)

• Tsarbabe

Tar bort mig från listan. har inte fått min mens men testade negativt imorse. Min menscykel har nog blivit regält rubbad bara efter förra graviditeten. Så nu tänker jag vänta ut den å sedan går vi på´t igen...

Lycka till alla andra.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 27

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe (25 st)

• Tsarbabe

Full av förhoppning: Förlåt, var inte meningen att ta bort dig...

• Tsarbabe

Yrrepyrr: Jo jag hoppas med att du slipper det
    Men jag lär ju hamna i BIM vecka 15 eller nått om det ska fortsätta såhär

Hoppas tanten kommer snart bara

• Tsarbabe

Flyttar ner dig LillaMalin....

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 26

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin (26 st)

• Tsarbabe

Superstålis: Men än ska du inte ropa *hej* till tanten. LÅngt kvar till söndag. Vet dock hur det känns med minus. Har själv fått det hela tiden förutom ett plus innan BIM denna månad men alla andra säger minus och så går man bara å väntar å väntar på tanten

• Tsarbabe

Fortfarande ingen mens i synhåll Nu blir jag mer förbannad än lessen. Om jag ändå ska få hit henne varför jävlas hon då med en?????!?!?

• Tsarbabe

Mrs You: Ja, jag trodde att jag skulle ha henne den 12:e?! Men tydligen inte...så nu är det 3 dagar efter...suck å stöööööön.
    Gjorde ett test idag som visade negativt...

• Tsarbabe

Billecart: Av egna erfarenheter så kan man vara "magsjuk" *skrattar* i början av en graviditet. Jag var det med Wiktor. Från ca 3 dagar efter ägglossning tills vecka 4 var jag hemma från jobb pga "magsjuka" tills jag fattade att jag var gravid. Spydde å hade diarré om vart annat. Å då åt jag p-piller...

• Tsarbabe

Idag kom tanten till mig och hör och häpna "Jag är glaaaaad". nu ska jag se till att få en novemberbebis Så jag hoppas in i BIM v12. men kikar in här då å då för att kolla hur det går för er *lycka till*

• Tsarbabe

Inne å läser...synd med alla minus å tantbesök idag jag som verkligen trodde att det var MÅNGA som skulle plussa...

Nästa månad MÅSTE det vara min tur. inte för att jag vill tränga mig föra för att det är bara andra försöket men hela familjen är födda i november. Skulle vara kul med en till liten novemberknodd. Så man kan ha typ familjens månad eller liknande. Så nu har vi inhandlat både temp och ÄL stickor. Tänker göra allt i våran makt för att få en liten till (helst i november), Sedan får framtiden avgöra om det var ett bra ägg mm.

Lycka till alla andra där tanten inte kommit till ännu och att det blir många fler plus denna vecka.

• Tsarbabe

Precious Alva: Nej då blir det en november bebis efter som att sista mensstart är 16:e Februari...Med Wiktor var det den 18:e

Svar på tråden BIM v. 7