Inlägg från: snöhästen |Visa alla inlägg
  • snöhästen

BIM v. 7

Godmorgon alla potentiellt eller blivande gravida. Ingen tant ännu men hon kommer, det är jag nästan hundra på, så jag är inte så skengravid som jag varit förr iallafall. Men när jag SOVER, DÅ är jag skengravid så det räcker. Drömmer att jag har alla säkra tecken (hm - ja i drömmen FINNS det såna) och inatt drömde jag också att jag plussade, ett blinkande plus som försvann och kom tillbaka och som sedan stannade. Jag blev så glad men kunde inte tro att det var sant. Och det var det ju inte heller *asg*
    Inte den här gången iallafall. Rätt vad det är så ska vi nog lyckas

• snöhästen

Vilken produktivitet!!! Om vi lyckas producera lika många +tecken som andra skrivtecken så spränger vi all statistik i världshistorien! Har bara varit borta över dagen och här finns sida upp och sida ner att läsa! Så himla trevligt!
    Och imorgon börjar alltså vecka 7 på riktigt. Spännande och hemskt på en gång. Kram på er som fått det jädra besöket redan i förtid, och lycka till nästa gång! Jag är precis som tidigare rätt säker på att snart göra er sällskap på den där raden och i en framtida tråd. Dock ännu ingen tant i sikte (och Maquito, jag har inte fått nåt sms än heller, men jag tror det kommer imorgon ) Har också varit duktig och INTE testat mig ännu heller!!! Men det beror egentligen enbart på att jag är säker på minus och alltför snål, snarare än att det handlar om någon slags karaktärsfasthet *asg*
    Åh så bra att ni finns här allihop!!! Lycka till imorgon om det är några som tänker testa då!!!
    Hopp o hej från mig

• snöhästen

Fixar statistiken och säger välkommen Billecart och ETT STORT GRATIIS till HÅll min hand!!!! (Vilken dag hade du BIM håll min hand, du var inte med på vecka 7 listan väl? ändrar statistiken...)
    Idaflisan, jag ser inte dig på listan... ville du vara med...? Vilken dag har du BIM?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5), Billecarte (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 44

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85,Håll min hand(4)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80 (8st

TROR att det stämmer nu.... ???

• snöhästen

Tinkerbelle: När ska du testa då? Jag har ju BIM imorgon men tänker inte testa förrän tidigast i helgen (och då är jag säker på att slippa för jag är säker på att tanten kommer innan).

Jag har lite ont i brösten (har t om vaknat av det några gånger de senaste nätterna). MEn det är svårt att rikitigt lokalisera var det gör ont, det flyttar sig liksom. Annars känner jag typ inget. Liiiite mensvärk som kommer och går, men det är extremt lite. Vaknade och var på dåligt humör imorse och det är typiskt PMS för mig, eller måndagmorgon... Lite ont i korsryggen också vilket jag också ibland får före mens... TRÅÅÅKIGT

• snöhästen

Tinkerbelle: ja, fredag är en bra dag om tanten med skurhinken mot all förmodan håller sig borta från mig... (I wish...)
    Maglan: ska du testa idag? (minns inte vilken dag du testade senast?)
    Ise74: jag tror inte man kan veta om man är hög- eller låghormonare. Men jag INBILLAR mig att om man har en massa tydliga symptom så BORDE det vara ett tecken på att hormonerna är höga, men den teorin verkar inte helt stämma heller tror jag. Har en känsla av att jag läst om personer som känner sig gravida och testar minus men sedan ändå får ett plus... Det är en mycket bra fråga dock... skulle också vilja veta!!!

• snöhästen

Johanna80: Ska du testa nåt eller lyckas du avålla dig från det? *nyfiken*

• snöhästen

avhålla skulle det stå förstås...

• snöhästen

Tinkerbelle: jag hoppas verkligen att du har rätt!!! Det vore så makalöst fantastiskt!!! Jag vill egentligen inte hoppas för mycket, men det är ju nästan omöjligt att inte hoppas alls...

• snöhästen

Håller med Johanna80! Men jag tror att det är bra att vänta om man kan., så slipper man en massa frustration över att inte veta om man kan lita på resultatet ändå... *been there done that* Men visst, det bor nog en liten testnarkoman i oss alla... Jag har också bara ett enda test hemma (dyrt inköpt på apoteket) och det är nog det som avhållit mig från att inte testa i förtid.

Sedan ska jag inte sticka under stol med att jag verkligen tycker om att följa andras testningar!!! Det är nästan lika spännande som när man ska testa själv!!! Så ni andra får vääääldigt gärna testa på hur mycket som helst så sitter jag här och håller mina tummar för er!!!

• snöhästen

Sedan är jag FL-narkoman också! Måste se till att få lite jobb gjort! (det är hopplöst att ha datorn som arbetsinstrument under denna väntan!) Tror jag måste sätta väldigt fyrkantiga gränser och lova mig själv nu att inte titta in här igen mer än högst varannan timme... Nu tittar jag HELA TIDEN vilket gör att jag inte kommer igång med någonting av det jag EGENTLIGEN borde ägna mig åt.
    Hej så länge alla tjejor!!!

Svar på tråden BIM v. 7