BIM v. 7
men vad hände tjejer? "eleka tanten" drog över som en storm idag.
själv molar magen så det blir nog inget pluss här heller men jag är BIM -2 så än lever hoppet!
men vad hände tjejer? "eleka tanten" drog över som en storm idag.
själv molar magen så det blir nog inget pluss här heller men jag är BIM -2 så än lever hoppet!
grattis Labolina vad kul, själv fick jag hem rfsu testen idag och kunde inte hålla mig ett minus dock på dag BIM-2,
men jag har inte så mycket känningar lite molvärk förut som försvann, och jätte många inot finnar som jag inte brukar få.
fixar
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), (1 st)
13/2:ia1982(13:e),(1 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (9 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 35
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59
Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)
fixar lire
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: (0 st)
13/2:ia1982(13:e),(1 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (5 st)
15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan, AngieCA,(4st)
16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (4 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)
Kvar på bim-listan: 26
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60
Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin (26 st)
hej tjejer nu är jag aldeless skakig, testade med apoliva idag och fick ett svagt streck efter en minut vad vet ni om testet är det pålitligt?
jag behöver inte hålla det i starkt ljus för att kunna se det men det är fortfarande svagt, coh det vore inte första gången jag har fått spökstrek ååå vad jobbigt detta är snälla hjälp mig med lite uppmuntrande fakta
tråkigt till alla minus idag kramar till er...
själv vågar jag inte hoppas riktigt än fick ju ett MF förra gången, så jag tar dag efter dag, måste bara berätta att jag fick minus imorse och tänkte att nu ska jag vänta ut mensen men sen har jag mått konstigt illa under dagen så jag kunde inte hålla mig från att testa efter jobbet
strecket var svagt, men det var ett streck!
jag lägger in mig och tror på mitt pluss
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a) (5 st)
15/2: Trulten, idaflisan, AngieCA,(3st)
16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e), MariLo(1:a) (6 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)
Kvar på bim-listan: 20
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60
Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ (9 st)
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a) (31 st)
tack Yrrepyrr
jag testade imorse igen, och då var det tydligare.
jag är jätte glad, men så overkligt för det gick så fort denna gång, men det är ju ändå kris veckor nu så jag tar det lite coolt.
kramar till alla längtande efter ett pluss.
jätte kul Yrrepyrr vi tar steget och visar vägen till dom andra
å dom som inte plussat denna månad håller vi varm plats nästa månad i vänta barn FL
när är du beräknad BF Yrrepyrr?
blir nog sista inlägget för idag, komigen nu tjejer nu plussar ni så att statestiken spräcks
sovgott allihopa.
det borde hända saker idag , det är ju många som gått över tiden, såååå nyfiken, själv ska jag på dop och vara "gudmor" jätte roligt!
beautyflie: det kan ta en vecka innan hormonet stiger så att plusset blir starkt.
jag testade - med rfsu på morgonen men pluss med apoliva på kvällen, trots att rfsus test ska se mindre hormon än det andra.
gissar på en bebbe
i din mage
hej tjejer kollar hur det går för er, vi får se om min lycka blir lång har små blödningar
hoppas det inte är något farligt utan nån liten spotting.
hej tjejer nu är jag säker på min sak, ett tidigt MF för min del
är så ledsen och känner min så snopen, det känns absolut värre än att vänta månad ut och månad in på att plussa.
jag väntar hellre länge än att ha det som nu :plussa och sen bli av med det. rygg onda blir värre och molvärken gör sig påmind blodbruna flytningen tilltar. jaha....det var det de.
jag tar gärna bort mig från listan tjejer.
svider i mina ögon att se mitt namn under rubriken gravid.
ska deppa några dagar till sen sen påt igen,
tack för att jag fick skriva av mig eller ni hade inget val hi!
kram till alla vare sej ni plussat eller ej!
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)
15/2: Trulten, AngieCA,(2st)
16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)
17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)
18/2: bertlyn(7:e),(1 st)
Kvar på bim-listan: 13 st
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59
Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74 (12 st)
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, (35 st)
tack mue. kanske finns ett litet hopp men just nu ställer jag in mig p det andra, just att jag har den kraftiga smärtan i ryggen är det största tecknet... för att ha så här ont är inte normalt, men jag låvar att återkomma med mer info när det är helt bestämt vad det blev.
hej brudar!
ringde MVC och hörde lite med dom , oron är kvar men den är lite mindre, när jag beskrev min sk bruna mini flytning så sa hon att det är normalt vid mens tiden att få sådana och sålänge jag inte har ont utöver molvärk (växtvärk) i magen så är det bara till att avvakta.
så jag knyter alla tummar jag har och hoppas pyret stannar kvar!
kram på er
hej tjejer ville bara meddela att jag inte får behålla pyret
, nu blöder jag massor, men jag har precis vilat och känner mig lite bättre och om några dagar är jag på g igen, vi får se vart jag hamnar i BIM nästa gång beror på hur länge jag blöder.
vi ses när vi syns kramar