BIM v. 7
Åhhh grattis fluffmoln! Lycka till nu.
Åhhh grattis fluffmoln! Lycka till nu.
hyacinth - låter som ett klokt val tycker jag, om du kan hålla dig så länge.
Själv tänkte jag nog också testa på alla hjärtans dag BIM +1 bara för det skulle va så mysigt att plussa då. Men det kan ju också vara så att tanten hinner före.
MinnY - inga som helst symtom här heller. Försöker tänka att det är för tidigt ännu. Man kan ju läsa här på FLs sida att ägget inte fäster i livmodern förrän 7-10 dagar efter ÄL. Det finns hopp!
Men det skulle ju inte göra nåt om man fick kräkas lite grann :)
MinnY - om man klämmer tillräckligt mycket på brösten så får man snart lite ont i dem :)
Har också haft vita lite segare flytningar senaste dagarna, men idag är det helt borta, inga flytningar. I början av förra veckan var de lite mer lättflytande. Gissar att jag hade ÄL då. Lite svårt att förklara.
Nettan80 - förstår precis, lite svårt att förklara (känns verkligen som lite äckelvarning). Nån som vet vad det kan betyda när de är helt bort då?
Yrrepyrr - det vore verkligen inte fel att spy lite i början av nästa vecka :)
Tinkerbelle - hur långt efter att flytningarna försvann kom din mens då?
Får väl börja föra protokoll, har inte riktigt tänkt på det förut.
Tinkerbelle - ok. Det kanske är olika från gång till gång. Jag hoppas ju bara inte att detta betyder att jag inte är gravid. Svårt när man försöker tolka alla olika saker. Borde finnas en regelbok för exakt vad som är symtom på BIM och graviditet.
Mrs you - jag har haft menscykel på 26-29 dagar. Förra gången hade jag ÄL på BIM -9, räknade ändå på en 28-dagars cykel. Men jag fick mensen på dag 33, alltså exakt 14 dagar efter ÄL. Tror att jag måste haft en sen ÄL då. Ska bli intressant hur det blir den här gången.
Har ÄL varierat för dig förut också?