BIM v. 7
englabella lycka till! Du vet väl att denna lista ska alla plussa i
englabella lycka till! Du vet väl att denna lista ska alla plussa i
Tester jag..jag har ett gravtest som jag ska ta dagen innan bim, om inte mensen kommer då,,den brukar ju alltid backa en dag
På morgonen nu hade jag jättehög temp gämfört med förut..jag tror att jag har kopierat ungarnas förkylning jag..
Menmen.. man får väl göka på som vanligt.varannandag..bam borde ju inte kunna missa då..
Haha det var ett bra rim
Jo visst är det så man blir så medveten om symtomer jag har nog aldrig tänkt på äl överhuvudtaget...och jag är ändå 40
vice99 önskar jag kunde svara dig!
Jag hoppas verkligen att alla skriver om sina symtomer nu efter äl så man har nåt att frossa i
Mrs You Hoppas med dig..jag vill oxå ha utslag men inget än så länge..
Lite ledsen nu är jag..ringde Det samtalet så i morgon kommer en vänlig själ och tar bort min fina hund som har cancer...
Tack för kramarna, urkasst är vad det är men som sagt hon kommer inte att lida mer..
Jag får väl dressera katterna att hänga mig i hasorna vart jag går istället..så att det inte känns så ensamt..med gud så ledsen jag är..bävar för att tala om för ungarna..
Ha det gött själv Sofis och hoppas att det går bra att banka in lite viktigheter emellan ÄL och BIM tankar
Godmorgon
Har haft en kämpig natt med vovven, trodde hon skulle dö men hon kämpade på...
Annars så var tempen hög i dag i gen och hade värk igår, hela dan..verkar som om det är nåt men ältestet säger nej
Nåväl den som väntar får se!
Jovisst är det så! Man kan aldrig lita på äggen
Jag tyckte att i tisdags hade jag trådiga flytningar och hög öppen livmtapp men testet visade ingentin..sen dess har jag relativt hög temp så man hoppas att det tatt sig!
Jag har i stort sett vart vaken hela natten så..Min hund har cancer och ska avlivas i dag..Inte kul men så är det ibland..