Inlägg från: Tinkerbelle |Visa alla inlägg
  • Tinkerbelle

BIM v. 7

Varför ska alltid plusset krångla sådär???? ÄL-stickorna var det ju inga problem att få väldigt tydliga plus på! Nu förväntar jag mig det samma på grav-testerna
    Bara och vänta på att symptomen börjar krypa på....

Minxy - det där låter helt klart spännande!

• Tinkerbelle

Mrs You - bara ni fått till det runt ÄL så kan ju det vara tillräckligt! Spermierna lever ju länge i bra miljö. Så mkt som man läst här har man ju sprungit på flera som blivit gravida trots sex upp till 5 dar före ÄL och dagarna efter....

Stil07 - Sussa sött! Hoppas du får söta drömmar!

• Tinkerbelle

Hello allihop! Jag forskar hemmifrån, så därför är jag ofta här. Men jag försöker begränsa hur ofta jag sitter här istället för i word-programmet. Just nu är det hårdkörning med ex-uppsatsen så att den blir perfekt! Sen kan jag äntligen fortsätta med det jag påbörjat.... Är bra på att börja nya projekt innan de gamla är riktigt klara...

Som vice99 sa, tempen höjs efter ÄL och ligger högt frams tills mens. Så är det för alla och det kan vara förklaringen till att många nu känner sig varma. Är man gravid håller sig dock tempen hög hela tiden.

Själv lite tempglad idag! Hade en dip igår och idag en väldig höjning! (Enl en teori kan en dipp följt av en höjning tyda på inplantering. Det har stämt imånga fall, men det kan ju också vara en tillfällighet just nu...)

• Tinkerbelle

*kramar* Stil07 - vad skumt! Så mycket för tidig bör den väl ändå inte vara.....

Hoppas att ni mår bättre nästa månad!

• Tinkerbelle

*kramar* Stil07 - vad skumt! Så mycket för tidig bör den väl ändå inte vara.....

• Tinkerbelle

• Tinkerbelle

Hej allihopa!!!

Än behöver ni inte tänka på vad ni äter eller driker. Bebben tar ingensom hellst näring från er. Och sushi kan inte framkalla missfall.....

Spännande att alla känner så mycket. Själv ingenting än. Lite sträkningar i tjejmagen bara, men det beror nog på hur jag suttit och det är inte så farligt heller....

Symptoma på nu!!!

• Tinkerbelle

Fluffmoln - Jätte, jätte grattis!!!! Åh, vad kul!!!!!! Men vad var det som fick dig att börja misstänka så tidigt? Nyfiken eftersom du skrivit BIM om 6 dagar.....

• Tinkerbelle

Spännande det här! Tycker att det känns skönt att inte ha jodens-skenissymptom den här gången. Trode verkligen att det var något förra gången. Kissade ofta, ömma bröst, mensvärk, ont i svank och ljumskar, törst.... Känns bättre nu! Inga symptom alls på BIM-8, mer än temp-dipp och nu stark höjning. I morses stack det i tjejmagen. "Stick" som kommer och går lite, men alltid på samma ställe. Så har det inte varit med skenisarna, där har det mer varit molvärk eller mesnvärk som varit mer diffus att identifiera.
    Men, men.... Man skenar väl ändå som vanligt...

• Tinkerbelle

Precious Alva - känner igen det där med mamma-kläder..... Jag har bestämt mig för att inte köpa något nytt, så vida det inte är mammakläder, innan jag plussar. Känns så onödigt att köpa nya snygga kläder om man inte kan ha dem sen! Ok, tunikor eller empireskurna toppar går bra.....
    Kul hur man funherar!!! Hoppas att du mår bra idag!

Svar på tråden BIM v. 7