BIM v. 7
Sofis: JAAA! Jag vet..förstår inte hur dom kan skvätta så mycket vatten??
Sofis: JAAA! Jag vet..förstår inte hur dom kan skvätta så mycket vatten??
Sofis: Det är samma här, den förvärras på eftermiddagen/kvällen och jag känner inget på morgonen..
Kläder, kläder kläder ligger överallt. Han tycker om att slänga dom på golvet i en hög, jag blir tokig!
När det var som mörkast på morgnarna så kunde han tända taklampan när han gick upp innan mig (vi har inga sänglampor) för att han inte såg vad han tog på sig..Gaaah!! Fick lov att slänga täcket över huvet och knipa med ögonen..
Vad roligt!! Vi är som en magnet som drar till oss alla som har molvärk efter ÄL =)
BIM på Alla hjärtans dag..
Haha..Jaså, han är likadan! =)
Nej, men han har ett jobb med långa dar, ikväll är han ute med kollegor och har lite after work.
Sofis: Ja, det är sant, nåt som andra också är med om kan ju inte vara nåt man inbillar sig..Skulle jag inbilla mig min molvärk skulle jag kunna jobba med Joe Labero haha
Fru Wadell: Jepp första bebisen..tihi Har varit gravid en gång, andra försöket (mf)
Tror inte på att det blir mer för att fler upplever samma sak, trodde ett tag att jag var ensam om min värk.
Que sera sera: Jag brukar känna av min ÄL väl, men då är det under ÄL, aldrig varit mer än en dag.. Det är därför jag blev så förvånad att det fortsatte.
Sofis: Du har fastnat på det där nu =) Är det dag 1 från mensens första dag eller från ÄL? För mig har det inte heller med ÄL att göra.
Sofis: Det måste ju vara från befruktningen och då är det som du säger ganska logiskt. Om jag plussar kommer jag aldrig glömma den där texten =)
Fru Wadell: Som nu menar du?