Inlägg från: Mrs You |Visa alla inlägg
  • Mrs  You

BIM v. 7

Ingen mens ännu för mig... men den kan ju vara sen som sagt...
    hihiii hoppas ju inte den ska komma alls denna gången
  • Mrs  You

Ja det hade varit underbart
    rädd för att hoppas ifall mensen bara är sen... *snyft*
    man vill ju bara att det ska va antingen eller,ska mensen komma så kooooom då i tiiiid....
    jobbigt detta

• Mrs  You
    Testade Negativt nu kl 02:30 med CB

Mensen har dock inte kommit ännu.....
  • Mrs  You
    Hej tjejer ingen mens ännu men testade minus i natt.....
    Blir nog tråkiga raden för mig med denna månaden....

• Mrs  You
    Miss skellington: jag är också på Bim +2 men ingen mens,har du testat dig och fått plus?
    Jag fick minus inatt men mensen brukar aldrig vara sen har 28-29 dagars cykel och är nu inne på dag 31... knäppt...
    känner mig absolut inte gravid så sett men tycker det är underligt...
  • Mrs  You
    Miss Skellington: Ja jag gjorde test natten till idag med CB hade varit på toa en timma innan också men man tycker ju att det ska lysa plus ändå...
    Men nix inget plus där inte
     Aldrig haft sen mens jag heller så man blir lite irriterad,ska den plötsligt när vi bestämt oss för att skaffa en liten börja krångla...
    Har absolut inte varit stressad denna månaden heller så jag får väl bara vänta och se...
    Har du försökt länge?
  • Mrs  You
    Miss S: Nej detta är vårt andra försök eller egentligen vårt första riktiga har inte heller förväntat mig något denna månaden så jag undrar jag med
    Håller tummarna för dig och mig och alla som är kvar....
    Dags att göra lite nytta nu...
    Ska jobba inatt börjar 21:00... *suck*
    Vi hörs av!! Ha det gott...
  • Mrs  You
    God morgon på er....
    Nu är det lägg dags för min del som är natt arbetare men ville bara tala om att mensen ännu inte kommit,är nu på BIM+3
    Fattar inget... haft ett par mindre stick i livmodern annars känner jag inget alls...
    Kärring jäveln kanske kommer under "natten"...
    Lycka till ni andra som är kvar....
    Kramizzzar....
  • Mrs  You
    Jaha då kom kärring jäveln...
    Bättre lycka nästa gång

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku,Baby2008(1:a), My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a) (4 st)

15/2: Trulten, idaflisan, AngieCA,(3st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e), MariLo(1:a) (6 st)

18/2: bertlyn(7:e), vivana(8:e), Superstålis (3 st)

Kvar på bim-listan: 19

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr (10 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a) (32 st)
  • Mrs  You
    Yrrepyrr skrev 2007-02-17 13:42:05 följande:
    Mrs You Så synd.Hoppades ju..En kram!

Ja det var lite jobbigt efs mensen var sen 3 dagar annars för jag väl trösta mig själv med att det bara var andra försöket
    Känns inte tungt alls snarare skönt...
    Kände mig absolut inte gravid så jag hade inga förväntningar alls...
    Gud va roligt att du plussade denna gången *avis*
    Vart kan man köpa test från rfsu? finns dem som ÄL tester oxå?
  • Mrs  You
    Miss Skellington: Ja nu ligger det på dig,hoppas du plussar!
    Ska flytta in på Bim listan v.11 nu
  • Mrs  You
    Yrrepyrr:
    Ja gud va härligt...
    Jag är iaf glad att man åtminstone får följa dessa goa tjejer en månad till om inte annat på tråden bim v.11
    Förstod att jag inte var gravid eg. man vill ju ha den där känslan av att joo jag är nog det...

Förstår att det kommer vara en helg fylld av glädje i ert hus nu och jag önskar dej all lycka och ser fram emot att följa dig (om du inte överger oss) hahaaa...
    Små kikar på din sida senare Ha det gott gumman!!
  • Mrs  You
    Hej tjejer hittade äntligen min kalender från förra året där jag flitigt antecknat både mens och ägglossning upptäcker nu när jag räknar lite att jag inte alls har 28-29 dagar mellan mensen utan  att den varierar mellan 29 till 34 dagar... Förvånad
    Ska uppdatera min sida med mina datum för förra året så kan ni kolla om någon av er kan hitta ett mönster åt mig...
    Blev lite halvt förtvivlad efs även mig ägglossning varierat mycket...

Ännu inga plus idag?????
Svar på tråden BIM v. 7