BIM v. 7
Jag tror att det står i CBs instruktioner att det funkar bäst med morgonurin, annars så måste man hålla sig i minst 4 timmar och inte dricka så mycket vätska..
Jag tror att det står i CBs instruktioner att det funkar bäst med morgonurin, annars så måste man hålla sig i minst 4 timmar och inte dricka så mycket vätska..
Nelda det lät inte kul *kramar*
skickar fram listan lite..
12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)
15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)
16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)
Kvar på bim-listan: 40
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 41
Statistik: 0,2 * 40 = 8,0 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Snyggt fixat
titta inte ens
Jo man blir lätt paff, ser att tre sidor gott iväg sen sist
Ida blir det lax till middag nåt recept gubben fått syn på ..
Får hem hela unghögen i morrn på middag...inkl pojvänner så vi blir 9 personer då..Nåt middagstips till det?
Helt övertygad om att jag hade äl i tisdags..då borde det ju ha räckt med varannat sen förra fredan..Som alla säger
Man får vänta och se...Suck..
Tsarbabe då håller vi tummarna för dig
Que Sera Sera Japp det är antal försök! Välkommen
Jo det är ju så, ibland landar inte plusset när man vill ha det, men allt går ju inte att få med en gång
Haha, kanske det! jaha Madrid då har du det varmt och skönt då
Hihi allt är ju en fråga om upplevelse
Skitvinter har vi haft här knappt nån snö kallt och varmt om vartannat..Nix nu vänta laxen och middag, sköt om er!