• Vickyb

Skrivstilar / Tatuering

Jag skall tatuera in min dotters namn på handleden och jag har iaf bestämt mig för att det skall gå i skrivstilsformat.. Men jag har inte hittat några snygga.

Tips på sidor med olika skrivstilar eller ett textformat tar jag tacksamt emot.

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår LINNÈA, som skall bli storasyster i Juli
  • Svar på tråden Skrivstilar / Tatuering
  • Vickyb

???

• Vickyb

Tack tack

• Vickyb

Måste man köpa? Eller kan man kopiera bokstäverna och klistra in i ett textdokument? Hmm.. Hitta massa fina, men kan inte spara dom för att ta med dom till tatueraren.

• sarcar

Har inte varit inne så mycket på den första länken men där ser det ut som om man måste köpa dom.

På dafont finns det många som är gratis och som man kan ladda ner.

• Vickyb
    annie29 skrev 2007-01-09 14:01:06 följande:
    här har du en bra sida som jag använde när jag skulle tatuera in mina barns namn på armen,skriv bara texten du ska ha,så får du massvis med förslag!www.myfonts.com/fonts/t26/tattoo/morelikethis...
    Tack tack. Ska kolla igenom sidan..
  • Elvismamma

Oftast har tatuerarna de olika stilarna som de sedan skriver ut till dig när de gör tatueringen.
    Har själv pojkarnas namn tatuerade i nacken!!!

• Vickyb
    Elvismamma skrev 2007-01-09 19:30:15 följande:
    Oftast har tatuerarna de olika stilarna som de sedan skriver ut till dig när de gör tatueringen.Har själv pojkarnas namn tatuerade i nacken!!!
    Ja fast han jag skall tatuera mig hos gör det hemma.. Så det är lättare om jag tar med mig någon stil som jag hittat.
  • Elvismamma

Hoppas att du hittar ngt du gillar...

• Vickyb

Ja jag hittade en hel del fina skrivstilar som jag sparat på datan. Tack så hemskt mycket för hjälpen.

Svar på tråden Skrivstilar / Tatuering