• Vickyb

Skrivstilar / Tatuering

Jag skall tatuera in min dotters namn på handleden och jag har iaf bestämt mig för att det skall gå i skrivstilsformat.. Men jag har inte hittat några snygga.

Tips på sidor med olika skrivstilar eller ett textformat tar jag tacksamt emot.

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår LINNÈA, som skall bli storasyster i Juli
  • Svar på tråden Skrivstilar / Tatuering
  • Vickyb

???

• Vickyb

Tack tack

• Vickyb

Måste man köpa? Eller kan man kopiera bokstäverna och klistra in i ett textdokument? Hmm.. Hitta massa fina, men kan inte spara dom för att ta med dom till tatueraren.

• Vickyb
    annie29 skrev 2007-01-09 14:01:06 följande:
    här har du en bra sida som jag använde när jag skulle tatuera in mina barns namn på armen,skriv bara texten du ska ha,så får du massvis med förslag!www.myfonts.com/fonts/t26/tattoo/morelikethis...
    Tack tack. Ska kolla igenom sidan..
  • Vickyb
    Elvismamma skrev 2007-01-09 19:30:15 följande:
    Oftast har tatuerarna de olika stilarna som de sedan skriver ut till dig när de gör tatueringen.Har själv pojkarnas namn tatuerade i nacken!!!
    Ja fast han jag skall tatuera mig hos gör det hemma.. Så det är lättare om jag tar med mig någon stil som jag hittat.
  • Vickyb

Ja jag hittade en hel del fina skrivstilar som jag sparat på datan. Tack så hemskt mycket för hjälpen.

Svar på tråden Skrivstilar / Tatuering