• Grebban

Toabesök...

Undrar om ni känner nåt "konstigt" i magen då ni sitter på toa och tar i lite....hur känns det i nedre magen då? Jag har en lustig, lite obehaglig känsla, precis som jag inte vågar trycka på....Nån som känner likadant???

• Svar på tråden Toabesök...
  • Sjörövarmoster

Har man endometrios är det en del som upplever mkt smärtsamma toabesök, framförallt vid mens

• majsalotta

Är gravid och ganska synkad med dig (vecka 9+6 nu) och känner igen mig lite. Känner mig lite öm och "obehaglig"/svullen i nedre magen och det känns konstigt i rumpan när jag sätter eller reser mig. Känns lite som om jag var föstoppad men ör inte det. Har läst någonstans att livmodern växer mycket snabbt under dom tre första graviditetsmånaderna och att man då kan vara öm i dom ligament som håller upp livmodern. Jag gissar att det jag känner beror på detta, men jag skall fråga BM vid min inskrivning imorgon.

• boppan85

hej de har jag faktiskt inte tänkt på men jag kissar så fruktansvärt (ovanligt) mycke, var 10.:de minut typ...å har såååå ovanligt mycke flytningar...nån som vet? eller har du också de ts

Svar på tråden Toabesök...