Udda namn ?
Är det nån som kan komma på lite udd anman åt mig. Både tjej och pojke ?
Är det nån som kan komma på lite udd anman åt mig. Både tjej och pojke ?
Zabrinhe heter min dotter
Tackar..
Kom på att jag vill ha mest tjejnamn för pojknamnet är redan bestämmt. Morgan Jr efter pappan.
kanske detta kan hjälpa?
www.babyzone.com/features/content/default.asp
Min lilla guddotter heter Henny Vinga Zorine, kanske kan vara något ???
Shirin tycker jag är fint, betyder söt fick jag lära mig, hade en av mina aerobicsinstruktörer som hette, hela hennes namn med för och efternamn betydde Söt blomma
Så får jag en flicka nå'n gång så..
Lillstrumpan har en guddotter med mycket vackert namn
Mina förslag är Engla, Wilda, Elva, Embla, Isolde, Indra och Idun
Lycka till i namnvärlden.. Vi letar pojknamn, men det finns inga som faller oss i smaken tyvärr..
Jamina heter min dotter.
Hej!
Ett namn som jag inte vet om det är såå ovanligt men iallafall jättefint, gulligt och gammeldags: Linnéa!!!
Min kompis nyfödda barn heter det, jättefint, annars vet jag inte nån som heter det....
Kan man inte komma på nåt eget(?), vet inte om jag sett det nånstans eller om det är min idé men jag blandar som jag kommer på det: Augustina, Augina,Anila, Ann-Lovis, Abba, Abina, Blina, Belise,
Blinda(uttalas ex. B-linda),Bina, Boline, Byline, Calina, Chrisina, Celine, Cilia, Ciline, Corona, anie, Delina, Dlina, Dina, Dila, Disi, Dona(å), Doni, Elis(uttalas ej Elise, utan kort "e"), Ebisa, Edvina, Eina, Ejna, Ekina, Elna, Emna, Emina, Emla, Fina, Flina, Flisa, Fana, Felis,Fona, Hosianna, ilis, Ina, Iba, Iva, ILISIA, Jilia, Jana, Jinina, Jolis, Jolie, Jula, Jylis, Jyli, Kalina, Linia ,Lenina, Lesia, Lecina, Lenisa, Lisia, Losia, Lucia, Lysi, Mola, fortsätter ev. senare!
Inte så ovanliga men mycket fina:
Elicia, Felicia, Linnéa
Ängla, Saga, Nathalié, Naomi, Tindra Shanalí det är mina förslag!!
Min dotter heter Melody, ovanligt och vackert =)