• Meli o Neo

Är Victoria Silvstedt en smart affärskvinna egentligen?

Jag såg ett Herrans Liv igår med Philip och Fredrik som gästades av Victoria Silvstedt. Vi skrattade hjärtligt åt hennes skojiga svar som t ex när hon svarade "Tyvärr inte." när hon blev tillfrågade om hon nånsin funderat på att ta sitt liv...

Vad tycker ni andra?
    Jag och maken tror att hon är smart egentligen och att hennes image är en affärsidé som hon tjänar stålar på...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är Victoria Silvstedt en smart affärskvinna egentligen?
  • susannn

tror absolut hon tjænar på det annars skulle væl hon inte vart dær hon va i dag.. hon ær en vacker kvinna dessutom..

• CeeJay

annat: Jag tror att det är lite av varje MEN jag tror mest att hon spelar!

• zazla

Nä hon är nog ganska korkad. Tror hon har folk som sköter hennes affärer

• Monstermamman
    Vad gör hon egentligen? Det har jag alltid undrat över..
    Tänk om dom rika skulle veta hur bra vi fattiga har det..
  • hobnob

Hon tjänar säkert massor av pengar på det hon gör, men jag tror INTE hon är smart.
    Det behöver man nämligen inte vara för att tjäna pengar.
    Hon säljer sig själv och uppträder som vilken porrbrud som helst. Tragiskt och fruktansvärt pinsamt.

Har ni nånsin sett en bild på Victoria Silvstedt där hon inte står och gapar med munnen och försöker se...ja, vad...kåt(?) ut?!

• caramel meringue

Man är inte smart om man spelar dum. Alltså tror jag inte att hon spelar.

• Danbala

Att fejka att vara bimbo är så korkat det bara kan bli, fast möjligtvis på ett annat plan än att vara "äkta blåst". :-P

• Drutten83

Ja hon tjänar bra mkt mer än vad de flesta av oss och hon verkar nöjd med sitt liv och att visa fejs och sköte här och där.
    En journalistbekant skulle itervjua henne och hon var tydligen skärpt med sina assistenter mfl men sen när kameran var igång så rullade hon lockarna och lekte "bimbo"...

• hobnob

Vad menas med "skärp med sina assistenter"?

Svar på tråden Är Victoria Silvstedt en smart affärskvinna egentligen?