• min dotter Julia

Perserkatter, Uppfödare

Hejsan Alla Perser Ägare!

Jag undrar vad era katter heter i stamnamn?
    Är ni nöjda med er Uppfödare?
    Skulle även vilja ha Namn förslag till en röd spotted Hane..
  • Svar på tråden Perserkatter, Uppfödare
  • LPW

Jag har ingen perser men om du är intresserad av att få tag på en "bra" perseruppfödare så rekommenderar jag dig att prata med olika uppfödare på en kattutställning (har fått tag på båda uppfödarna till våra brittiska korthår genom rekommendationer) samt leta upp "rasringen" för just perser/exotic (är nästan säker på att det finns en sådan) och höra efter om de har någon kattungeförmedlare.

• JeckaH

Min perserflicka kommer från Alnalshars Perser i Åstorp i Skåne. De är JÄTTEBRA. Rekommenderas varmt!

www.algonet.se/~gunnel_o/alnashars.htm

• skorpionen80

Min heter Meibel´s Super Trouper, och kommer såledel från Meibel´s uppe i Gävletrakten..

• min dotter Julia

Skorpionen80

Oki:)

är du nöjd med uppfödaren?!

Har problem med en J*vel här i skåne, Perstorp närmare bestämt, Har nu fått börja ta hjälp av Konsumentvägledningen för att hans ska förstå ett o annat. men troligtvis får ja bara skit som vanligt.!!

Den andra uppfödaren som ja har är bra.
    De heter Pärlemors,

Och min Kommande Uppfödare verkar hur trevlig som helst.

• skorpionen80

Ja, jag är nöjd =)
    Man kan ringa och fråga om vad som helst, och hon hjälper till. Hon hör även av sig själv, vilket är ovanligt! Särskilt när man har en del kattköpare genom åren... Seriös uppfödare med väldigt fina katter ;)

Svar på tråden Perserkatter, Uppfödare