stol
ska snart köpa en stol som Natalie kan ha när hon börjar sitta...men vad ska man köpa? Vilken är bäst???
ska snart köpa en stol som Natalie kan ha när hon börjar sitta...men vad ska man köpa? Vilken är bäst???
menar du matstol? iså fall tycker jag att Tripp Trapp är en JÄTTE bra stol det går iprinsip inte att tippa i en sån heller!
jag har en vit plaststol från ikea med sittkudde i till in 5 månaders... är en bricka framför den som mat, leksaker och annat kan stå på.. 200 kr och kanonbra..:)
tycker det är bättre att köpa en som funkar en lite längre tid. finns tripp trapp på ikea
nä inte på ikea tror jag. men på babyland finns den 1000 kr tror jag den kostade och den kan dom ju ha till ja dom är 10 typ och längre om dom vill det
Jag använde IKEAS plaststol tills Ebba blev 1,5 ca sen köpte vi en Tripp Trapp begagnad och den använder hon nu. Hon är 3 i April, lillasyster är 9 mån och sitter i plasstolen. prövade att sätta henne i Tripp Trappen förut i dag men hon kasade bara runt, så jag hade nog ändå köpt en billig stol först och väntat med Tripp Trappen.
ominte2 Tripp trapp funkar iaf JÄTTE bra för oss amelia har suttit i den sen ca 5 månader det funkar jätte bra, dom flesta av mina kompisar har oxå en tripp trapp hur bra som helst, sen dom här andra stolarna är det fallriskt på mesta olyckorna händer i sånna stolar med 4 ben rakt ner när barnen är lite vilda och sparkar från bordet så kan den lätt tippa!
LJK..funderar på en Tripp trapp. Borde väl bara vara att ha en rejäl dyna i början, eller hur?
TS
vo har typ av tripptrapp som jag hittade på tradera-heltnytt- Inte stokke men samma modell av tripptrapp. inkl frakt 610kr
ankizen: menar du att själva sittkudden är till 5 månader? för vi fick ärva en sån stol (antilop, eller hur?) av min lillebror som satt i den tills han var 2,5 år.
Har precis köpt en HokusPokus på Babyland. 990 kronor. Både matstol, lekbord och vänder man stolen en tredje gång har man en stol och en liten ratt...som att köra buss... eller bara tugga på. Verkar mycket bra. Den är i plast med dyna och allt.
Den från ikea är jättebra! Eftersom den är så billig har nästan hela vår familj köpt en varsin så vi inte behöver släpa med oss våran.
ominte2, Jo dyna finns att köpa till kostar ca 300 kr,
knallan---> Ja dom hukos pockus stolarna är ju oxå bra, vet att jag hade en sån när jag var liten