Fler som är PartyLite beroende!?
Tycker oxå om deras ljus, även fast dom är dyra!
Köpte lite nya dofter idag.. Minns bara inte vad dom hette.. =/
Nån var Röd The tror jag och nån var grön, skog nånting!
Tycker oxå om deras ljus, även fast dom är dyra!
Köpte lite nya dofter idag.. Minns bara inte vad dom hette.. =/
Nån var Röd The tror jag och nån var grön, skog nånting!
Ska veken klippas på votivljusen??
Köpte ett 12 pack votivljus nu, för 130 kr, men förra året i okt nov nån gång köpte jag ett 6 pack för typ 120. Har dom ändrat detta för i år??
Ylvis:
Ja, 140 var det nog, men iaf så var det bara 6 pack förra hösten när jag köpte. Kan det blivit fel dådå? 130 kr betalade jag för ett 6 pack då. Tyckte det var lite väl dyrt, men tänkte inte mer på det sen.
TinaElisabeth:
Ja, men jag hade köpt 2 dofter, och då var det 3 av en sort och 3 av en annan sort i asken, så hon borde ju vetat att det bara var 6 ljus. Måste höra med henne om det bara blivit fel eller nåt, har även för mej (inte riktigt säker) att konsulten sa att det var ett 6 pack, sen kollade jag på kvittot och där har jag ju bara fyllt i att jag ska ha en halv av den ena, och en halv av den andra. Så där står det inte hur många ljus det ska vara.
TinaElisabeth
Pratade med henne idag, och hon trodde att det bara skulle vara 6 ljus, och att det var nå specialpris nu, men så är det väl inte. Hsar tyvärr inte kvar kartongen, men det var en sån med 6 ljus i, så hade hon bytt ut 3 av ljusen, eftersom jag beställt 2 olika dofter.
Får man en kartong med 12 ljus i nu, eller 2 kartonger med 6 ljus i. Antar att det är 2 kart. med 6 ljus i och därför man kan dela det på 2.
Nån som sålde förra året som har lite koll på priser och så??
Ja, måste prata med henne igen. Skulle behöva kolla i den katalogen jag beställde ifrån. Förra året kostade dem bara 120 :- Så är det nån som har höstkatalogen för förra året kan ni väl kolla..??
Frannyfine. Okej, de dofter jag köpte var Hmm.. ska nog gå och leta kvittot kanske. Har ju även art.nr där!
ja, nu hittar jag ju inte kvittot, men det var iaf fransk vanilj samt jordgubbsrabarber (kan dom heta så) å så står det 1/2 innan där på kvittot.
Var inte nått specialerbjudande utan köpte direkt ur katalogen. Är ju konstigt om specialerbjudanderna är dyrare än i vanliga fall.
Ja, det är nycket möjligt att hon inte visste att det skulle vara 12 st, men då måste hon ju fått fel redan från konsulten, föer annars skulle hon ju ha en massa ljus över. Mamma köpte en likadan med votivljus i 2 dofter och hon fick oxå bara 6 st ljus.
Frannyfine:
Ska försöka få tag på henne jag köpte av igen, och höra hur vi ska göra. Bara jag får ett telefonnummer till konsulten kan jag ju ringa henne och höra, för hon måste ju ha koll på hur mycke ljus hon lämnat ut!
Helgona: Va mycke fint du har!! *avis*