Inlägg från: nillatom |Visa alla inlägg
  • nillatom

Fler som är PartyLite beroende!?

En liten fråga till Helgona.
    Var inne på din sida och kollade på Partylite sakerna (är konsult) kul att se vilka saker som säljer runt om i landet.
    Såg då ditt ursnygga soffbord. Vart har du köpt det???
    Hoppas att jag inte är fräck som frågar.....

• nillatom

Nu kommer jag tillbaka efter lite utfodring....

Ett svar kommer här då till Helgona.

De produkter som har fått bäst gensvar hittils från nya katalogen måste nog vara: hela "Inspiration Afrika" serien,
    nya serien "Thailand", och "Global fusion" säljs ju alltid.

Men favoriten är nog Afrika serien, jag gillar den verkligen.

Nu är det ju lite nyheter gällande katalogen, förut har det ju varit en huvudkatalog för hela året, den här kommer att gälla till Augusti sen kommer det en ny tjock huvukatalog.
    Självklart kommer det att komma roliga flyers mm beroende på högtider och årstider.

Hoppas att jag inte blir anmäld nu pga utlämnande av enkel fakta som tom finns att läsa om på Partylites hemsida.......

• nillatom

Skillnaden mellan kvalad visning och okvalad visning är ganska simpel.

För en kvalad visning gäller: En försäljning på minst 2000:- samt minst en ny bokning inom 60 dgr. Alltså en ny bokning av antingen en gäst eller värdinnan själv. Kommer man upp till dem kriterierna så får värdinnan ett produkttillgodohavande på 20% till att plocka fria varor för i katalogen samt ta del av alla värdinnespecialer.

En okvalad visning är i korta drag när försäljningen understiger 2000:- eller för visningar utan en ny bokning. Då får värdinnan ett produkttillgodohavande på 15%.

I vilket fall som helst så får ju värdinnan plocka gratis gåvor.
    Skillnaden är ju beloppet. Ganska stor skillnad mellan 15 och 20%.

Men det är ganska sällan som man går ifrån en visning utan att ha fått in nya bokningar, visst det händer ju, men det är ovanligt.

Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?