Inlägg från: Frannyfine |Visa alla inlägg
  • Frannyfine

Hej. Jag är konsult och alldeles föör beroende av detta. Underbara dofter och så nedrans snygga tillbehör. Jag gör inte reklam *lovar* jag bara uttrycker min åsikt som person för jag är tossig. Nuvarande favoritdofterna är:lotusblomma & plommon, Bella Luna och Rött Te & Kalmusrot. Min stadige kompanjon Honungsmelon känns överflödig att nämna men Ni vet ju inte att det är doften som tog min "oskuld" hos PartyLite.. Hihihi...

Helgona... Du luskar info om det kommer försvinna saker ur den helt färska katalogen. Min kvalificerade gissning är: Japp! Saker förändras ju i sortiment hela tiden. Den som väntar på nåt gott...

Oavsett om man sitter eller står, gör det ont om man i skallen slår!
  • Frannyfine

MammaNova visst är den så grym!

En viss person som jag inte nämner vid namn som finns här på FL som jag haft som värdinna fick i lördags handla för 1364:- tror jag det var.. Hon var inte ett dugg upprörd om man säger så.. hehe

• Frannyfine

*sitter och njuter av doften av ett honungsmjölkljus för tillfället*

• Frannyfine
    Pee Wee Roligt för dig! Det är jätteskoj! Gå ut stenhårt för att ha trevligt och roligt så går det kanon! *skickar en megastor lyckatill fot*
  • Frannyfine

japp man får om man är kvalificerad 20% av gästernas beställningar att handla för

nu så är jag osäker på om detta kanske klassa som reklam så jag svarar på liknande saker i min inbox istället om någon undrar något sen...

• Frannyfine

man väljer sin värdinegåva för den summan

• Frannyfine
    Helgona gå å lägg dig Skrattande
    så fort vi talar om det givetvis... Det vet du nog innerst inne va? *fåntratt*Kyss
  • Frannyfine
    mariiah ang det du skerv ovan så är det dom andra skriver helt korrekt. 1 förp= 12 ljus. Vill man dela förp på 2 dofter får man 6 st av varje sort..
    Däremot så kan det bero lite på när och i vilket samanhang du köpte dom.. i okt fanns det överaskningspaket samt ett tomtepkt i Dec. Dom innehöll bla ½ förp votivljus. alltså 6 st ljus i en låda.. Så ifall det är en sån grej du köpt kan det stämma. annars ska du ha 12 st votivljus! om du köpt 1 förpackning i bestämd doft på en visning ur katalogen! Och är det "vanliga" dofterna var priset 2006 130:- men var det från WellBeing ljus eller Lavish kostar dom några kronor mer men innehåller lika många..
    Jag gillar inte om någon blivit så lurad.. Kan det möjligtvis vara så att personen är ny och inte själv kanske Vet detta...?*bara spekulerar i möjligheter*
    Hoppas jag hjälpte till och inte rörde till det !
    Kram

*mår lite halvilla av granatäpplefikon pelare som står här och väntar på att bli levererad, gillar inte den doften...tyvärr*
  • Frannyfine
    p.s alla votivljus kostade 130 kr per förp 2006 om det inte var en speciell serie jag har både Höst/vinter 2006 katalog här och huvudkatalogen... 130:- / förp.. d.s
  • Frannyfine
    mariiah då är det så här: din konsult har gjort ett misstag. Medvetet eller omedvetet det vet inte jag.det får han eller han stå för. Om det står ½ före betyder det att du ska ha halva votivljus förp i en doft och andra halvan i den andra= 1 låda med 6 st jorgubb & Rabarber + 1 låda med 6 st fransk vanilj. Inget annat! det är det du betalat för. totalt ska du då få 12 st votivljus..
    Hoppas det löser sig. Maila mig om du behöver ett handtag.
  • Frannyfine

Ylwis hur gick starten?

• Frannyfine

Tutluva jag får utgå ifrån att det är du själv som ska starta? eller hur? jo du kan coacha dina gäster i vad som gäller när det gäler dina gränser osv så går det bättre för dig. Om du inte redan vet det så boka in minst sex visnignar i förvär som tas upp på din start för att få en bra plattform att utgå ifrån! och du t ainget för givet när det gäller Pl för alla åldrar och båda könen brukar handla bra beroende på person så tänk inte bort männen/killarna och tänk inte bort de som är 50+ typ.. hänger ru me? Hoppas det blir bra! dyk gärna in i min gästbok och tala om hur det gick!

Svar på tråden Fler som är PartyLite beroende!?