Fler som är PartyLite beroende!?
Teljus kostar 90kr
Nej veken skall ej klippas på votivljus
Teljus kostar 90kr
Nej veken skall ej klippas på votivljus
Hej. Jag är konsult och alldeles föör beroende av detta. Underbara dofter och så nedrans snygga tillbehör. Jag gör inte reklam *lovar* jag bara uttrycker min åsikt som person för jag är tossig. Nuvarande favoritdofterna är:lotusblomma & plommon, Bella Luna och Rött Te & Kalmusrot. Min stadige kompanjon Honungsmelon känns överflödig att nämna men Ni vet ju inte att det är doften som tog min "oskuld" hos PartyLite.. Hihihi...
Helgona... Du luskar info om det kommer försvinna saker ur den helt färska katalogen. Min kvalificerade gissning är: Japp! Saker förändras ju i sortiment hela tiden. Den som väntar på nåt gott...
MammaNova visst är den så grym!
En viss person som jag inte nämner vid namn som finns här på FL som jag haft som värdinna fick i lördags handla för 1364:- tror jag det var.. Hon var inte ett dugg upprörd om man säger så.. hehe
*sitter och njuter av doften av ett honungsmjölkljus för tillfället*
japp man får om man är kvalificerad 20% av gästernas beställningar att handla för
nu så är jag osäker på om detta kanske klassa som reklam så jag svarar på liknande saker i min inbox istället om någon undrar något sen...
man väljer sin värdinegåva för den summan
Ylwis hur gick starten?
Tutluva jag får utgå ifrån att det är du själv som ska starta? eller hur? jo du kan coacha dina gäster i vad som gäller när det gäler dina gränser osv så går det bättre för dig. Om du inte redan vet det så boka in minst sex visnignar i förvär som tas upp på din start för att få en bra plattform att utgå ifrån! och du t ainget för givet när det gäller Pl för alla åldrar och båda könen brukar handla bra beroende på person så tänk inte bort männen/killarna och tänk inte bort de som är 50+ typ.. hänger ru me? Hoppas det blir bra! dyk gärna in i min gästbok och tala om hur det gick!