• Azzur

Åkpåse???

Vet inte hur jag skall göra...har Bf 7 Feb och hade planer på att köpa en Fårskinns åkpåse till vagnen men börjar nu tveka med tanke på vädret frågan är om det är värt att lägga ut 1600:- på något som jag kanske inte kommer att använda...Hur hade ni gjort???
  • Svar på tråden Åkpåse???
  • Gakka

kolla runt på blocket och tradera! Man kan få en som är näst intill oanvänd för halva priset!

• Azzur
    Ja det klart det kan man ju göra...är inte så mycket för att köpa begangnat men man kanske skulle kollaSkrattande
  • Gose

Bara att lämna in till kemtvätt så blir den som ny.... så kan de ångtvätta den

• Suskiv

jag har köpt vanlig åkpåse + fårskinn. Fårskinnet använder man betydligt längre än vad man använder åkpåsen.

• Tildamamman

Min dotter är född sommaren -04 och hon använder fortfarande sin åkpåse. De dagar hon är på dagis sover hon i vagnen och åkpåsen är då oumbärlig. Detta är alltså tredje vintern med påsen.

Så jag tycker att ni ska köpa! Vill ni dessutom ha en som matchar vagnen gäller det att passa på för vagnanrna byter ju färger varje år...

• FruSöderström

min dotter är född januari 04 och åkpåsen används fortfarande då hon sover på dagis. Nu håller hon iofs på att sluta sova, men det är kanon med åkpåse då de sover på dagis. Då slipper de en klumpig overall och kan istället ha t.ex bara jacka...

• Lillen0702

Jag har själv funderat på det fram och tillbaka. Jag är beräknad den 14 februari. Är det så här milt så tror jag inte att det behövs. Jag tror jag kommer att lägga min lilla i en skön filt istället.

• Höstis

Fick barn i början på september o har fortfarande inte använt min fleeceåkpåse...och vi bor i Umeå!!! Klarar mig med fårskinn än så länge...och jag som trodde jag skulle måste köpa typ en Voksipåse som visst ska va jättevarm.

• Helfrida

Jag bor iofs i Skåne där vi har vårvarmt nu men jag har tänkt ha en vanlig åkpåse och sen använda en fleecefilt som komplement. Om det blir vargavinter helt plötlsigt kan jag ju köpa till ett fårskinn då. Så tänker jag göra.

v.37
Svar på tråden Åkpåse???