• mammatotoo

Matta??

Jag ska snart få hem mina mörkgråa tygsoffor som ska stå mitt emot varandra. (Marco från Svenskahem)
    Jag vill ha en ny matta, men jag har inte hittat någon ...
    Har ni några förslag?? Gärna med någon färg!!
    Väggarna ska målas gråa dom med... oljat ekgolv... Vita lister..
    Soffbord...Humm??

• Svar på tråden Matta??
  • Twicted

jag skulle satsa på nån matta med mycketfärg i... kolla på ikea,ellos,halens eller jotex

• mammatotoo

Ja gärna färg
    Har du nått mera specifikt förslag??
    jag snöar så lätt in på mina egna ideér!

• mammatotoo

Ja den har jag faktiskt funderat på, men nej... jag vill ha en fyrkantig matta

• isisisis

Jotex har snygga moderna ryaliknande mattor.Både rektangulära och runda.De finns i brunt ,ljusbrunt,och grått!
    Tycker de är jättesnygga!

• olpansfamilj

har ikeas röda runda ps.... jisses vad mycket den fällde....men sen blev den bra...förutom att allt skit synd på den på en gång..

• Clio

Mattan Uldum på ikea är fin. Livar upp det lite, vill du inte ha en kvadratiskt så finns ju strip också som är rektangulär.
    Beror ju på hur mkt du vill lägga på matta. Kasthall.se har jättemkt fint också

• mammatotoo

Åh, Tack för alla svar
    Jag ska kolla upp kasthall och jotex
    Har ni färgförslag... jag TROR inte att det blir bra med beige brun matta... det är en ganska kall mörkgrå soffa!

• Twicted

en liet märkare röd skulle nog passa bra

• mammatotoo

AAa...Jag har varit inne på antingen en cool grön eller en mörk plommonfärgad matta!
    Men inte hittat någon...

• Hallonbanan

Denna kanske?:

www.em.com/index2005.asp&sub=typ&sida=sortiment_produkt&Modell=&ProductType=31103

Eller kanske denna kanske?:

www.em.com/index2005.asp&sub=typ&sida=sortiment_produkt&Modell=&ProductType=29355

Sen skulle nog även en lite orientalinspirerad matta vara jätte fint tror jag..

Hoppas du hittar en matta du trivs med!

• mammatotoo

Ja, det tror jag med...en orientalisk matta eller en rya

Svar på tråden Matta??