• Annafisen

Gravtecken ni som vet??

Hjälp mig. Vill inte få upp min aförhoppningar. Mensen är några dagar sen, om den nu kan vara så. Har inte varit som klockan innan. Men denna månaden vet jag att jag hade Äl för 15 16 dagar sedan. Jga mår bra fast att jag har haft lite lite molande mensvärk sedan i onsdags men inget kommer. Jag brukar annars ha typ värk o sedan kommer det med en gång. Inbillar mig att jag har lite ont i brösten. Jag hade mf i maj men jag kommer inte ihåg när jag började känn av grav då?! Några speciella tecken? Känner man med en gån`?

• Svar på tråden Gravtecken ni som vet??
  • uminosuna

jag märkte först att jag hade ont i brösten...men det var första graviditeten, andra gången kändes det inte alls..tror jag, antagligen beroende på att tuttarna erdan hade för stora "kläder" och att man hade fullt upp med ettan så man hann nog inte känna efter..
    hoppas på ett plus för dig!

• Grebban

Jag har varit gravid två ggr men jag har ännu inga barn. Mitt första tecken på båda ggr är hjärtklappning/ oregelbundna slag. På grund av detta andfåddhet. De andra symtomen kom inte förrän en vecka efter jag testat.

• millan35

jag misstänkte inget för en min sambo och vänner sa att jag bettäde mig som om jag var gravid mådde illa på eftermiddagen trodde jag hade ätit dåligt. trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag var gravid jag som har svårt för att bli det. håller tummarna att det är så. kram

• Lundby87

Det jag mistänkte på var att det stramade riktigt mkt i jumskarna vid nr 2 så här fick det inte klämmas. sramande stålande känsla i underlivet vid upphetsning. menssmärtor 2-3dgr men ingen mens.

• Flisan79

Hade som du en molande menskänsla ett par dagar före BIM. trodde mensen var på väghela tiden. Ökade flytningar. Lite ont i brösten men det har jag alltid före mens. Fick rosa flytning vid sammlag några dagar efter ÄL. Dåligt flås. Kändes som en klump i magen när jag låg på mage och solade (dvs på hårt underlag). Hade en kännsla oxå.

• Fruttis

Jag fick ont i korsryggen några dagar innan BIM. Annars kände jag inget speciellt.

Svar på tråden Gravtecken ni som vet??