Inlägg från: maaxan |Visa alla inlägg
  • maaxan

McLeods döttrar

älskar den serien.
    menar du avsnittet på 5an? på Hallmark ligger avsnitten lite före så jag kollade inre på det idag.
    annars så följer jag det hela veckan=)

• maaxan

det var väl igår de gjorde en biopsi. så det kommer de väl att visa den här veckan.

• maaxan

var det idag? de körde över stupet? jag trodde den skulle visas i morgon.
    men i alla fall. Claire dog o det är inte cancer som tess har.

• maaxan

den vita hästen sprang ut på vägen så att de blev tvungna att väja för den fast då gick det bra så de tittade på varandra o skrattade o sen for bilen nästan in i ett träd då de släppte uppmärksamheten o när Claire väjade för det så åkte de över kanten i stället.
    har för mig att det var så det gick till.
    hemskt avsnitt, själv satt jag o storgrät när hon dog. min sambo trodde nästan att nåt allvarligt hade hänt=)

• maaxan

jag vet. det var ju jätte sorglit. hon var min favorit i serien.

vad tycker du om Stevie då?

• maaxan

ja. jag såg det avsnittet på en söndag o hallmark visade bara avsnitten på helgerna så jag satt o väntade en hel vecka. det var jobbigt.

fattar inte varför de tar bort karaktärerna. först becky o nu Claire. jag gillar inte när de gör sånt i serier som jag följer.

• maaxan

hejsan.
    avsnitten på hallmark går lörd o sönd halv 1 på förmiddagen o kvart i 8 på kvällen.
    de ligger inte så mycket före nu då 5an visar varjedag men 6-8 avsnitt före kanske. kan inte säga 100%.
    jag vet att det är fusk att kolla då oxå men jag vill veta vad som händer=) så fort det går.

Svar på tråden McLeods döttrar