McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Älskar den jag med. Japp jag menar på 5:an...
Missade vad det var som hände när de körde av vägen. Kom in precis när de hängde vid stupet. Typiskt!
Det visade sig att det var en godartad knöl så de skulle ta bort den.
Så hon klarar sig.
Jo att Claire dog vet jag, det såg jag men vad var anledningen till att de körde av vägen?
Okej, tänkte nästan att det var nåt med hästen eftersom den var med i hela programmet. Ja, jag satt och tjöt jag också. Stackars Alex som skulle fria och allt också.
Ja, tyckte om henne med.
Nja Stevie var väl ingen höjdare direkt. Har ju iofs inte sett så många avsnitt med henne i. Men frågan är hur det blir nu när Claire är borta, antar att man får se det imorron. Kommer sitta som klistrad vid tv:n imorron.
Missade varför Becky försvann, vad hände?
Brukar ju nästan alltid vara så att de tar bort de bästa personerna i de serierna man tittar på tycker jag...
Littletiger: Ja videon är en väldigt bra uppfinning
Någon som har lust att uppdatera mig om dagens avsnitt??
Var till veterinären med ena katten och glömde att ställa in videon så klart. Nyfiken på vad som hände..
Någon mer som retar sig på Sandra? Klarar snart inte av henne längre.
Typiskt att hon skulle ringa också från sjukhuset precis när Tess och Nick höll på att lyckas med den kyss som man så länge har väntat på.
Förresten, missade ett par avsnitt så jag undrar:
Vart försvann Dave???
Kan någon berätta vad som hände idag. Var iväg och hade inget band att spela in på
Ahh nu har jag ju missat massor!
Varför är inte Charlotte hos Tess längre????
Jag undrar vad som hänt onsdag och torsdag.. Missade de två avsnitten.
Missade även dagens avsnitt då mina föräldrar kom in... Satt och drack kaffe när det visades och glömde bort det totalt.
Hmm har missat massor känner jag... Förra veckan missade jag flera avsnitt och så missade jag måndagens och tisdagens avsnitt pga strömavbrottet. Så gissa om jag kommer att sitta bänkad framför tv:n idag!
Enligt hemsidan så äger bröllopet rum imorron.. Var tvungen att kolla, kan ju inte missa det.
Undrar detsamma.. Är ju bara två avsnitt kvar. Förhoppningsvis börjar de visa nästa säsong direkt efter men det är väl att hoppas för mkt.
Det hoppas jag med. Vill ju se hur det går för dem och om de får några barn.
Om jag inte minns fel så börjar de visa avsnitten från början igen imorron.
Man kommer ju att ha tappat bort sig massor när det väl börjar visas igen ju
Stackars Tess, skulle inte vara så glad jag heller om jag hade råkat ut för samma som hon.