Inlägg från: Fia71 |Visa alla inlägg
  • Fia71

McLeods döttrar

TACK! Äntligen ngn som också denna serie. Jag hulkade i omgångar - både idag och igår. Men vad ska hända nu?? Och varför gifter sig inte Tess med Nick??
    Skönt- då är jag inte ensam om att vara beroende av denna serie.
    Underbart!
    /Fia

• Fia71

Jake kom tillbaka till Becky. HAde köpt gård ngnstans och ville att hon skulle flytta dit + att hon fick stipendium till college så hon ska plugga. Tyckte om henne - tycker inte om Stevie! Vet inte varför - hon är lite för snygg kanske... Bara hon inte ger sig på Alex!!
    Vad skönt det var att få skriva lite om detta. *pust*

• Fia71

Man är abslout känsligare med Bom. Min favorit är också Alex - och även jag låg vaken inatt och tänkte att "nej, det får inte vara sant". Sen kände jag mig urdum eftersom det faktiskt bara är på låtsas. Men det känns verkligen som om man kände dessa personer - vilket ju innebär att de lyckats med serien.
    JAg hoppade också till när de sa det där om dröm. Aha, de gör en Bobby (i Dallas- när han dog och sen 100 avsnitt senare stiger han ur duschen och allt var Pamelas dröm). Men ack nej. Imorgon får vi se hur det går... Hoppas man får skriva av sig med er då med!
    Trevlig kväll!

• Fia71

40 minuter kvar till nästa avsnitt!!
    Längtar.
    Då får vi se vad som händer idag...

• Fia71

Då var dagens avsnitt slut.
    Jaha, då tycker man plötsligt att Stevie är ok... eller?
    Men Meg är bäst. "I reckon I need a cupper."
    Men är det Stevie som Alex ska bli ihop med nu då eller?
    Vad säger ni tjejer??

• Fia71

Ok, då är vi två som önskar se Alex i detta land.
    Visst är det dags för giftermål mellan Ms McLeos och Mr Ryan..
    Men är det ngn som gillar Sandra???

• Fia71

Hjälp! Vad hände igår??? Missade det. Panik!
    Sandra ringde från sjukhuset??

• Fia71

Håller med! Nu får de banne mig snart bli ihop - på riktigt!! Annars blir det tråkigt. Jag saknar fortfarande Claire.... Blir inte klok på Stevie.

• Fia71

De körde två alternativ - ett var att Tess hann hem till Nick och de blev ihop. Den andra byggde på att Tess föll av hästen på väg hem till Nick och Dave (du vet fd fästman) kom som en hjälte och hjälpte henne vilket innebar att hon och Nick inte blev ihop. När slutscenen kom visade det sig att den senaste versionen var den riktiga. Nick tror nu att Tess vill ha tillbaka Dave. Fast Tess har dumpat Dave, men när hon kom till Nicks hus för att berätta det hade han redan stuckit till stan för att komma bort från allt.... Så nu är det fortfarande noll, nada, intet mellan dessa två. Hopplöst!!!

Svar på tråden McLeods döttrar