Inlägg från: tösens mamma |Visa alla inlägg
  • tösens mamma

McLeods döttrar

oh. här är en till som älskar serien!
    det känns som om man känner tess, nick och de andra. man glädjs med dem och gråter med dem hi hi
    jag har helt klart fastnat i serien!
    eftersom jag ej kan hålla på spänningen så har jag varit inne på deras hemsida och kollat vad som händer längre fram......

www.fans-of-mcleods.com/
    mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/

(jag kommer ej in på sidorna nu, vet ej om de är borta eller om det beror på strömavbrotten efter stormen)

• tösens mamma

Idag dök det upp en skummis som lurat stevie på pengar innan, så hon tog hans svarta opaler. Nu vill han ha tillbaka dem eller pengarna. Stevie sålde dem, men skummisen tog pengarna, men sedan kom Kane och hjälpte henne så att hon tillbaka pengarna.

Stevie och Kane skulle resa vidare och starta ett hem för pengarna, men det visade sig att Kane stal bilar och fixade till dem, så han fick sticka utan stevie. Men hon visste om det och skulle följt med, men han fick sticka direkt. Stevie investerade istället pengarna i drovers och är nu delägare där.
    Harry ville bekosta en massa saker till tess, stängsel etc, men efter ett tag satte tess stopp och de skall behålla gårdarna som de är.

• tösens mamma

Oj, vilket underbart bröllop igår
    jag grät en skvätt jag med
    nu ska jag se avsnittet från idag, som jag spelade in eftersom jag skulle fixa lite ärenden i stan idag.

• tösens mamma

kommer inte fortsättningen förrän våren 2006!

men då är ju inte jag mammaledig längre!!!
    grrr grrr
    grrr

• tösens mamma

obs

sista avsnittet för denna gången
    idag

• tösens mamma

Stackars Tess!
    Jag tycker så synd om dem

**
    Hur ska jag klara mig tills nästa vår innan vi får se fortsättningen ???
    **
    Jag får väl hålla tillgodo med att läsa om dem på deras hemsida, men det är ju inte alls detsamma som att se på serien.

• tösens mamma

hur får man kanalen Hallmark?

Svar på tråden McLeods döttrar