McLeods döttrar
En av de bästa serierna jag har sett faktiskt. Har inte missat ett avsnitt!
Kolla in här om ni vill se vad som kommer hända
www.fans-of-mcleods.com
En av de bästa serierna jag har sett faktiskt. Har inte missat ett avsnitt!
Kolla in här om ni vill se vad som kommer hända
www.fans-of-mcleods.com
När man läser om avsnitten så verkar det som det finns fler avsnitt än 106 för det sista verkar inte avsluta serien. Den sista säsongen är inspelad 2004 så ant så har de inte hunnit spela in fler. Frågan är vad kanal 5 kommer göra med serien? Varför kan de inte visa den på normal tid istället för alla dessa j***a dejtingsåpor?
Gillar inte alls Sandra men varje serie måste ju ha en bitch
Vad tycker ni om att Tess gav upp Charlotte? Var det rätt beslut?
Peter ville ha vårdnaden om Charlotte och de kopplade in advokater och massa sånt. Men till slut insåg han att det viktigaste var att Charlotte mådde bra och lät Tess behålal henne. men då tvekade Tess, fick för sig att Charlottes syskon var viktigare och gav därför Charlotte till Peter och hans fru. Lite kort och väldigt förvirrat men det viktigaste iaf...
Missade avsnittet idag, såg från den sista reklampausen. Någon som kan berätta vad som hände? Varför var Charlotte hos Tess, var det bara vanligt besök eller har hon kommit tillbaka?
kolla fans of mcleods
www.fans-of-mcleods.com/shopping.html
nästa säsong visas inte förrän våren 2006. däremot så börjar de att reprisera den igen (har jag läst någonstans) direkt på onsdag, då börjar serien om från början
I fredags så fick Alex ihop det med Tess' kusin. Men efter att han hade lärt henne att rida igen så kom hon på att hon ville fortsätta sitt tävlingsridande i västra Australien och lämnade därför honom. Men han tog det nog inte så allvarligt, det värsta var väl att det var första gången han ville vara tillsammans med någon efter Claires död.
Förresten
Stackars, stackars Tess idag. Fy vad hemskt. Måste det verkligen sluta imorgon? Så kan de ju inte göra *s*. Får väl gå in och läsa om avsnitten på hemsidan när nästa säsong börjar visas i Australien...
kan det vara så att de inte får visa säsong 5 innan den är färdigvisad i australien?
idag så föddes barnet, det blev en pojke som skulle heta Harrison. Nick var jättelycklig, Tess lite (nåja, mycket) mindre lycklig...