• tempo21

Halloj gotlänningar del 7!

Tiden rusar i väg och vi är redan inne på vår 7:e tråd!

Hälsar återigen gamla som nya gotlänningar välkomna till vår trivsamma mötesplats.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 10:30:54:
    Här är listan med vilka vi är som huserar här inne.

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19260746.html

• Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!
  • Goltlännig

Har laggt nya tråden i favoriter nu...
    Man vill ju inte missa något.

Kram på er alla.

• Ekorrfamiljen

Tack för den nya tråden Ingela!!

Tack Malin. Det gick bra att ta sig till Terra Nova, Vendel sov i vagnen både dit och hem, och vi hade väldigt trevligt på öppna förskolan. När vi skulle hem öste regnet ner och jag hade såklart glömt regnskyddet hemma. Skrikandes Det gick bra och nu torkar vagnen i hallen och åkpåsen på grinden till vardagsrummet. Maken lagar kyckling i ugnen, men jag var tvungen att ta lite mellis redan nu, för jag var hungrig efter promenaden.

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Älskade Jordbarn

Lägger in nya tråden i favoriterna. :)

Har hållt på med livas rum hela dagen. och är helt slut.
    Och tänka sig i går kunde jag masa mig ner till mvc för inskrivning hon vart lite chokad över att det inte skett tidigare :) va då ja gick ju bara in i 13+1 idag :) så nu fik vi tid den 19 enda akuta tiden som fanns tydligen. kl 10 på morgonen o ja som inte orkar ur sängen på mornarna.

• Maijlo

Vilken bm fick du?

Jag börjar bli lite såsig nu, men tänkte försöka tvinga mig att vara vaken några timmar till så att jag lyckas vända tillbaka dygnet igen.

• johannarolig

Tack Ingela!
    Ja, gud vad det blåste inatt!! Nästan så man trodde taket skulle blåsa av! Förvånad

Malin: Kul o höra att du trivs så bra på ditt jobb! Börjar sakna att ha ett jobb o riktig inkomst! Jag har oxå tänkt gå nån tisdag till sjukgymnasten, missar alltid o ringa på mornarna o boka...

Idag var vi på 15-mån koll. 10.9 kg och 80 cm. Jag som trodde han passerat 11 kg.

Nä, nu e jag sugen på en smoothie! Fick ju en mixer i julklapp!! Räcka ut tungan

• Snibben

*lägger till i favoriter*

• Mumfy  1

>>> till favoriterna <<< :-d

Tack Ingela

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Zeraphia

Sådärja, nu är tråden tillagd bland favoriterna igen

Vad mina dagar börjar tidigt, jag avskyr att gå upp före sex! I morgon blir det dock sovmorgon, så jag ska inte klaga, får ju sova ända till 6.15!

Vi ska på inskrivning nästa onsdag, vecka 12+... Det känns lite konstigt faktiskt, jag var där så väldigt tidigt när jag väntade William, tror att det var redan i vecka 8. Idag har jag iaf berättat det för klasskompisarna, det var jätteroligt (och jag kunde ju iaf inte dölja det längre).

Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!