Inlägg från: mizzfreestyler |Visa alla inlägg
  • mizzfreestyler

Halloj gotlänningar del 7!

Hej alla gotlänningar!

Länge sen man skrev här!
    Hoppas allt är bra med er?!
    Här tuffar allt på!

Vad kul Ronja att Rasmus börjar få lite rutiner, jag blev överlycklig jag med när Nathalie började hitta rutiner.
    Jag brukar låta henne sova ca 1 timme innan lunchen, sen så brukar hon sova ca 1 timme efter mellis vid runt 16 tiden. Sen får hon gå i säng sen vid 19.30 tiden! Och det fungerar jättebra!

Ha en trevlig dag alla!!

• mizzfreestyler

Hej tjejer!

Snöar det hos er?
    Här toksnöar det!
    Angelofthedevil hos dej måste det ju göra det iallafall vi bor ju båda på terra nova!

• mizzfreestyler

Jag ser det snöar...jag ser det snöar!!!
    verkar som vintern e på väg till oss.

Hoppas ni har det bra?!
    Sköt om er! Och ha en trevlig lördagskväll.

Kram

• mizzfreestyler

EMTD

Hejsan och välkommen hit!

Jag tror faktiskt det är helt omöjligt att få reda på könet här på Gotland. Inte en enda vän till mig har fått reda på könet när de gjort UL. Jag gjorde mitt UL i Västervik eftersom vi bodde där ett tag men flyttade tillbaka hem förra sommaren. (borta bra men hemma bäst) Där så frågade sköterskan flera ggr innan hon berättade vad hon såg på skärmen. Så där kan man få reda på det. Det enda sättet här nere det är väl och hålla utkik själv på skärmen och försöka se om man kan se något.

• mizzfreestyler

*håller tummarna för fullt här hemma nu*

Hoppas allt går bra och det tittar ut en bebis i natt!

• mizzfreestyler

Hej Mari!

Jo då här är det bra! Nathalie åt den maten vi åt idag för första gången. Var på Bvc idag och hon sa att hon kunde äta den maten vi åt nu med undantag för saltet och starka kryddor. Så det blev potatismos köttbullar och pyttelite gräddsås och lite ärter, som jag mosade. Mums tyckte hon
    Tänkte först att det va lite tidigt men hon sa att det va helt okej. Oj vad tiden går fort hon e ju snart 1 år tiden bara försvinner.
    Kallt har vi det och en del snö har det kommit idag och under kvällen! Ni då?

• mizzfreestyler

Hejsan!!

Ska passa på och fråga er andra här med.
    Har ni några bra tips på mat som man göra som min dotter med kan äta (10½ mån) som man sen kan krydda efter behag själv?
    Hoppas ni förstår frågan!

• mizzfreestyler

Ja jag vill oxå ha sommar!!!! Jag som trodde vi skulle få en riktigt tidig vår men så bang så slår det om till vinter. Men jag hoppas att det inte blir något vargavinter.

Längtar så till våren då allt slår ut och får liv igen efteren mörk period med regn snö och rusk..

• mizzfreestyler

Älskade Jordbarn

Ja jag har även jag en dotter som älskar mat! Märkte det idag när jag dukade på bordet ikväll. och hon satt riktigt och studerade mig i sin stol. Sen när hon tycket att det gick för sakta så blev hon tokig på mig och började skrika hon kunde ju inte förstå varför hennes tallrik stod på bordet och jag inte satte mig vid bordet för att mata henne utan i stället plockade fram mer saker och mat till mig och sambon på en tallrik. Annars har det mest varit så att hon ätit gröt på kvällen och jag lagat min och sambons mat. Och att vi har ätit när hon ätit och är nöjd. Så det blev väl lite förvirrade varför jag inte satte mig..hihi.. När jag väl satte mig och började röra runt maten för att sen ge henne lugnade hon ner sig!! Barn e bara för härliga!!

• mizzfreestyler

Mumfy 1

Ett stort grattis på födelsedagen!!!

Många kramar från mig och familjen!!!!

Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!