Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Halloj gotlänningar del 7!

Tack för den nya tråden Ingela!!

Tack Malin. Det gick bra att ta sig till Terra Nova, Vendel sov i vagnen både dit och hem, och vi hade väldigt trevligt på öppna förskolan. När vi skulle hem öste regnet ner och jag hade såklart glömt regnskyddet hemma. Skrikandes Det gick bra och nu torkar vagnen i hallen och åkpåsen på grinden till vardagsrummet. Maken lagar kyckling i ugnen, men jag var tvungen att ta lite mellis redan nu, för jag var hungrig efter promenaden.

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Ekorrfamiljen

Jag fikar gärna imorgon!

Ronja: Skönt att få lite rutiner. Hoppas att det fortsätter så. Allt bra med Vikka?

Vi ska ev. ta oss till Myllan idag, om vi orkar. Har inte bestämt hur jag känner mig än.

• Ekorrfamiljen
    Ronja: Klapp o Klang börjar nästa tisdag. De hade visst gjort om något med grupperna, vi får höra med dem hur det funkar nästa vecka då.

Vi kom iväg till Myllan till slut och Vendel fick träffa några av bvc-kompisarna. Efteråt tog vi en liten extrapromenad innan vi gick hem. Skönt!

Johanna: Jag ska luncha med några bvc-mammor vid halv 12. Vi är väl klara 1, halv 2 nångång. Ska vi ses efter det? När kunde du? *kollar bakåt i tråden*
  • Ekorrfamiljen

Vendel fick på sig egna kläder på en gång. De hade varken tid att väga eller mäta honom och än mindre klä på honom. Så, det har aldrig stått: "Tillhör Landstinget" på honom. Jag fick t.o.m. fråga om det var ok att vi klädde på honom för de sprang iväg och var sen borta.

• Ekorrfamiljen

Här snöar det också! Jag kanske väljer Märtas då, men det är lite svårt att komma in med vagn kanske? Fundersam

• Ekorrfamiljen

Tack för trevligt fikasällskap!! Jaha, då vet jag ju att Vendel definitivt är i den berömda 8-månaders-och-sep.ångest-fasen då.. *suck* Ja, ja. Det bästa med faser är ju att de går över.

Majjlo: Fyy!

Trevlig helg!!

• Ekorrfamiljen

Jag kommer in och leker doula om bebisen kommer på onsdag!! Håller alla tassar jag har att han vill ut tidigare dock. Skönt med en rejäl bil. Har eg. samma problem. Det funkar när vi tar Zafiran, men jag har märkt att jag gärna skulle köra 7-sitsigt själv! Nåväl, det får bli när vi båda har ekonomi till det. KRAM!!

• Ekorrfamiljen
    Ingela: Lova det! Ring om du vill att jag ska komma!! Jag kommer som ett skott.  Känn inte att du stör eller nåt isf. *kram*
  • Ekorrfamiljen
    aotd: Låter jättebra och mysigt, men instämmer i Majjlos förmaning om att kolla upp allt ordentligt. Hellre hus än lägenhet tänker jag annars.
Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!