Vad hade ni nippran på att äta......
när ni var gravida? Jag kan inte sluta tänka på pasta med ädelostsås! : )
när ni var gravida? Jag kan inte sluta tänka på pasta med ädelostsås! : )
Jag är gravid nu och är helt galen i choklad!!
När jag väntade min yngsta flicka så hade jag nojja på mjölkchoklad.Och då skulle det vara den med luftbubblor,ingen annan dög.Och med min stora flicka så var det salt lakrits som jag åt.
Feta ost. Till allt. Åt det till frukost till och med. På en tallrik jämte filen och flingorna.
ok jag äter IS!!!! o inte vilken is som hälst utan den från Mc Donalds!! o inte vilken Mcd som hälst heller utan det måste vara dom med ihåliga isbitar!! Jag äter minst två stora muggar varje dag! på riktigt! blir lugn i heöa kroppen när jag knaprar i mig första isbiten! Dom skrattar gott åt mig kan jag lova! hela personalen har nedräkning till BF! tur att d bara är 5 dagar kvar!! har redan förvarnat att när d e dax för förlossning då ska jag ha m mig en hel kasse m is!
Med den äldre sonen drack jag Apelsin juice, den dyraste på markanden då...
Med den yngre åt jag Kiwi i massor.
Med min äldsta drack jag mjölk... eller drack förresten... hällde i mig. Det gick åt ca:3 liter om dagen. Med andra vet jag inte, det var nog inget särskilt då.
Med den äldsta så var det inget speciellt men med den lilla var det morötter, jag kunde riktigt känna smaken i munnen och längta efter dem.
Jag var helt såld på BigMac... varenda kväll när jag åkte till jobbet så åkte jag förbi McDonalds o köpte 1 Big.. ingen dricka o ingen pommes.. bara hamburgaren. Ibland köpte jag 2
Sen satt jag här ute på parkeringen o mulade i mig den innan jag gick in.
Å så undrar man varför i hela friden man gick upp så mycket
choklad, morötter och inlagda persikor på burk.
Med de två första barnen hade jag ingen nojja
Men nu med sladdisen är jag barnsligt sugen på Äpplen........tur det inte var godis man var sugen på hihi
Jag var sugen på godis, potatis å konstigt nog fiskpinnar..Vilket jag nästan spyr av annars!!!
oliver, gärna gröna, oh avokado!
Med min första pojke så var jag otroligt sugen på oboy.. Kunde dricka mellan 3-5 liter varje dag och var mjölken slut hemma kom tårarna..*S*
Men nr 2 var det kräftstjärtar som gällde.. 1 burk om dagen.. Kunde dock inte äta varm mat när jag väntade honom, vart illamående bara av att känna lukten..
Med första: glass i stora lass, boston gurka
Andra: Nypon soppa med biskvier
Hehe citroner var det för mig. Käkade dem som apelsiner. Och en vecka käkade jag typ bara kroppkakor också. Var dock mer saker jag _inte_ kunde äta än ville ha. Kunde inte käka potatis tex.
i början fick jag inte i mej nån annan mat än popcorn, så d blev en hel del av den varan!
Med den äldsta cola och med den yngsta fiskbullar i räksås