• Helle

Ralph Lauren - storlekar

Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?

• Svar på tråden Ralph Lauren - storlekar
  • Helle

Anna GBG: var det alltså när du hade RL i storlek 18M? eller när ditt barn var 18 mån. Så jag inte blir förvirrad bara...

• AnnaGBG
    Eh, min son var 18 månader då han hade dessa mått. Men jag vet inte vad han hade för storlek då

När han hade storleken 18 mån så var han ju runt 2...och vägde lite mer och var lite längre Sorry, men jag har faktiskt inte hans mått för den åldern. Skulle dock gissa på 13 kg och 88 cm lång...?
  • Helle

Okidoki, hmmm, jag får ta mig en funderare. Såg att de hade en storleksguide på hemsidan, får försöka översätta den till svenska mått.

Tackar för hjälpen så länge.

• appius81

Har en liten fråga. Vart köper ni Ralph Lauren kläderna? Finns det nån sida på nätet?

• Helle

Vi ska köpa från ralphlauren-sidan, men det fungerar bara om man kan köpa från USA. Annars har jag hört att det finns mycket på e-bay.com. Testa där om du inte har kontakter i staterna.

• appius81

Ok tack! Var i USA för två år sen men hade inga barn då så det hade varit kul att köpa därifrån nu men det är ju synd att det inte går från Sverige. Det är ju skillnad i pris jämfört med här

• AnnaGBG

Vi brukar köpa i en butik som heter Nallen här i Götet.

• AnnaGBG

Tror nog att NK och Nallen är ungefär likvärdiga vad gäller pris. Dock är NKs barnklädesavdelning rätt så dålig här. Det finns mest Polarn och Pyret och Diesel.

• appius81

Ja Nallen har ju så det blir väl att köpa något där fastän det är dyrt. Får åka till USA igen o shoppa loss!

Svar på tråden Ralph Lauren - storlekar