Ralph Lauren - storlekar
Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?
Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?
Anna GBG: var det alltså när du hade RL i storlek 18M? eller när ditt barn var 18 mån. Så jag inte blir förvirrad bara...
Okidoki, hmmm, jag får ta mig en funderare. Såg att de hade en storleksguide på hemsidan, får försöka översätta den till svenska mått.
Tackar för hjälpen så länge.
Vilken hjälp!?
Har en liten fråga. Vart köper ni Ralph Lauren kläderna? Finns det nån sida på nätet?
Vi ska köpa från ralphlauren-sidan, men det fungerar bara om man kan köpa från USA. Annars har jag hört att det finns mycket på e-bay.com. Testa där om du inte har kontakter i staterna.
Ok tack! Var i USA för två år sen men hade inga barn då så det hade varit kul att köpa därifrån nu men det är ju synd att det inte går från Sverige. Det är ju skillnad i pris jämfört med här
Vi brukar köpa i en butik som heter Nallen här i Götet.
Sen finns det väl på NK? Men som sagt, dyrare...
Tror nog att NK och Nallen är ungefär likvärdiga vad gäller pris. Dock är NKs barnklädesavdelning rätt så dålig här. Det finns mest Polarn och Pyret och Diesel.
Ja Nallen har ju så det blir väl att köpa något där fastän det är dyrt. Får åka till USA igen o shoppa loss!