Inlägg från: Santos v2 |Visa alla inlägg
  • Santos v2

Typiskt manligt, typiskt kvinnligt

Jag går och handlar mjölk till kaffet som är slut, tjejen stopapr mig precis innan jag går och säger. Köp kaffefilter också.

När jag kommer hem så frågar hon, "köpte du ingen TipTop?"

vadå TipTop du sa kaffefilter sen sa du puss hejdå.

Ja men igår kväll och imorse pratade jag om hur sugen jag var på TipTop kunde du inte bara köpt en åt mig då.

Ni tror man kan läsa era hjärnor. Vi män går bara runt med bröst i skallen hela dagarna, vi kan inte komma ihåg bagateller som TipTop, godnatt pussar och sånt tjaffs :D

• Santos v2

Eller, tog du inte min tandborste när du ändå hämtade din. Men VAFAN! Hur ofta tar du min tandborste när du hämtar din om jag inte ber om det... hahahah tjejer!

• Santos v2

Var inte så jävla allvarliga. Det roligaste som finns är ju att skoja med "kompisar" (i detta fall) om sin sambo. Typ om man träffar sina kompisar (som man inte gör varje helg längre pga fru/barn) så är ju nästan alltid öppningsfrasen, fan va frugan kör mig mig *gäsp* och så garvar alla.

Alla vet att det är 99% skitsnack och 100% ironi. Klart det är skillnadet mellan man och kvinna, men man måste ju självklart få skoja om det.

Slappna av, be om en massage och släpp garden.

Detta är ändå ett ämne man måste kunna ha skoj om.

Jag kände igen mig SOM FAN i TS topic. En knöl i soffan, vad fan kan det vara. Sen har man den i arslet hela kvällen men skiter i att kolla vad det kan vara.. För att sedan fråga tjejen vad det är... Skit KUL!!

• Santos v2

Typiskt kvinnligt: Ser jag tjock ut i den här... Kuggfrågor

• Santos v2

Danbala: Man lite snack för mycket verkstad, kvinnor mycket snack lite verkstad

Svar på tråden Typiskt manligt, typiskt kvinnligt