• Diorlover

Vilka tecken tyder på otrohet?

Min sambo är inte otrogen vad jag vet. Utan startar denna tråd utav ren nyfikenhet eftersom det är så j*vla många som är otrogna nuförtiden eller många spekulerar i det..
    Så därför undrar jag dom som haft en otrogen partner hur märker man det, vilka konkreta bevis finns det?
    Och kan man hitta tillbaka till varandra efteråt??

• Svar på tråden Vilka tecken tyder på otrohet?
  • Diorlover

haha..jo könssjukdomar fattar jag men om killen tjejen använder skydd??
    mitt ex va otrogen men jag fatta inget... han va bra på att dölja det... plus han hade konstiga jobbtider. jobbade på donken och jag emd fast ej på samma ställe så visste ju att det var mkt natt och så..och ibland tog det olika lång tid å stänga men han va ju otrogen med en tjej på jobbet :( så blind man kan vara..
    Men ahr hört dom klassiska att dom jobbar över mkt och såvidare.. det gör min sambo fast jag ser ju att han får övertidspengar så det är man inte orolig över..

• Anonym

För att se några tecken bör man nog först och främst vara lite misstänksam av sig överlag.
    För om man har 100 tillit så ser man nog inte saker och ting som tecken.
    Men är man däremot misstänksam kan man se allt från att byta kläder ofta till att jobba över som tecken.
    Vet av svartsjuka personer som kontrollerar trosor/kalsonger för tecken på saker och ting.

Kanske inte direkt ett svar på frågan men en tanke omkring ämnet.

• Diorlover

ingen emr som har åsikter?

• Anonym

Om man smyger med sin mobiltelefon, får mess mer än vanligt. Kanske har den på ljudlös och alltid i närheten.
    Smiter tidgare till jobbet eller jobbar över.

• Anonym

Signalerna kan vara många

Jag skulle fundera om mobilen var avstängd, alt ljudlös.
    Om han struntade att svara, eller gick undan för att svara.
    Om han tillbringade mer tid vid datorn än normalt.
    Om jag plötsligt fick mycket blommor av honom (vet att vissa kan tycka att ja men det är väl gulligt) Men nu menar jag om det inte hör till det normala.
    Överdrivet intresse för sitt utseende.
    Ökat sexbehov
    etc etc

Tror intutionen säger en mycket om man misstänker otrohet.

• Anonym (Bubblan)

Om den andra personen (den otrogna) börjar ta avstånd och bete sig annorlunda. STORT TECKEN på att något är fel. Det hände åtminstone mig.

• Jozephine

Dt sista känner jag igen,att ta avstånd eller ha tfn på ljudlös..frågade mitt x många ggr varför han hade dt fick då till svar att jag blve så sur om nån kompis ringde han..(?!)eller att han inte orkade prata med nån nu.(skitstövel) även dt med utseende, brydde sig mer om sitt utseende,började träna och detta var nu i slutet på vårt förhållande så dt var juh knappast för min skull som han skulle göra sig fin.!! Arg man blir..

• Anonym

*Kille, fd. prasslare*

Jag kom på mig själv med att jag blev väldigt extrem hemma. Tog hand om barnen, sa "Jag älskar Dej" säkert 50 ggr./dag och fixade massor.
    Det är nog ett vanligt tecken.

Det där med SMS, underkläder och arbetstider håller inte. Det kan man sköta "snyggt".
    Man ska kolla efter psykiska och känslomässiga förändringar.

Svar på tråden Vilka tecken tyder på otrohet?