• Anonym

Vilka tecken tyder på otrohet?

Prickar på drudeln

• Anonym

För att se några tecken bör man nog först och främst vara lite misstänksam av sig överlag.
    För om man har 100 tillit så ser man nog inte saker och ting som tecken.
    Men är man däremot misstänksam kan man se allt från att byta kläder ofta till att jobba över som tecken.
    Vet av svartsjuka personer som kontrollerar trosor/kalsonger för tecken på saker och ting.

Kanske inte direkt ett svar på frågan men en tanke omkring ämnet.

• Anonym

Om man smyger med sin mobiltelefon, får mess mer än vanligt. Kanske har den på ljudlös och alltid i närheten.
    Smiter tidgare till jobbet eller jobbar över.

• Anonym

Signalerna kan vara många

Jag skulle fundera om mobilen var avstängd, alt ljudlös.
    Om han struntade att svara, eller gick undan för att svara.
    Om han tillbringade mer tid vid datorn än normalt.
    Om jag plötsligt fick mycket blommor av honom (vet att vissa kan tycka att ja men det är väl gulligt) Men nu menar jag om det inte hör till det normala.
    Överdrivet intresse för sitt utseende.
    Ökat sexbehov
    etc etc

Tror intutionen säger en mycket om man misstänker otrohet.

• Anonym

*Kille, fd. prasslare*

Jag kom på mig själv med att jag blev väldigt extrem hemma. Tog hand om barnen, sa "Jag älskar Dej" säkert 50 ggr./dag och fixade massor.
    Det är nog ett vanligt tecken.

Det där med SMS, underkläder och arbetstider håller inte. Det kan man sköta "snyggt".
    Man ska kolla efter psykiska och känslomässiga förändringar.

• Anonym

dt säger min pojkvän med..att dt inte e nåns som ringer honom ändån..kanske delar på samma pojkvän.?? (ironi i dt hela)

• Anonym

hade en sambo som var otrogen och dessa tecken fanns då (även om jag inte fattade med en gång)

- fick ständiga sms på mobilen och ville inte berätta vem det var som skickade hela tiden (kunde vara mitt i natten också)
    - började bry sig onormalt mycket om sitt yttre
    - "jobbade över" ofta men ringde man jobb så var han inte där
    - så fort han var hemma så var han för "trött" för allt och ville helst sova, när jag sen gick och la mig så var han "pigg" och ville titta på tv och "råkade" somna på soffan..

ja listan kan nog göras lång...som tur är så varade det inte så länge innan jag fick upp ögonen och han åkte ut med huvudet före (och rätt i famnen på sin älskarinna...)

• Anonym

var sambo med en för några år sen som säkert var otrogen mot mig många gånger. En gång när han stack till jobb hade han glömt mobilen hemma och jag var bara tvungen att se om jag hittade något i den som kunde bekräfta, man vill ju veta..

Iallafall så hittade jag en massa sms från en arbetskamrat som var mindre trevliga att läsa. Ett av dem var: När får jag kyssa dig igen?. Han nekade till allt och även nu efter flera år så nekar han till det. Det hände mer sen som fick mig till att bryta med honom men har ändå haft lite lös kontakt efteråt. Han lovar och svär än idag att jag var den enda för honom, tror dock inte på honom som ni kanske förstår.

• Anonym

mitt x telefon var avstängd från kvällen inpå natten.. sen kunde den helt plötsligt vara på igen kl 3 på morgonen... han var otrogen...dessutom var han supermisstänksam motmig - naturligtvis för att HAN var otrogen

Svar på tråden Vilka tecken tyder på otrohet?