• secordo

vill tipsa om en fin broderi och garn sida med väldigt bra priser

www.handarbeta.se

helt fantastiska broderier och häftiga garner.
    jag var tvungen att ringa dem och fråga om priserna verkligen var sanna och hon som svarade sa att det enda som tillkom var portot.

tittade på miranda nallarna, vissa tar 129 och mer för dom, de tar från 69 kr!!!

ska köpa hem några broderier blev så sugen när jag såg dem!

kram, Sea

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-11 21:38:07:
    Äntligen har man råd att brodera igen!

• Svar på tråden vill tipsa om en fin broderi och garn sida med väldigt bra priser
  • bluebride

billig det lät, måste också kolla, älskar Miranda

• bluebride

undrar hur länge de priserna gäller

• secordo

Hej

vet inte men hoppas på ett tag till så jag hinner få lön så jag kan beställa. Annars har jag vid ett tillfälle ring dem och bett dem lägga undan till månadsskiftet.

Jämförde priser på andra broderier och de ligger bra under där också.

Köpte läckert garn från dem för några dagar sedan och stickar för första gången - garnet är snyggt men det som stickas är det värre med....

kram, sea

(www.sjukabarn.se för oss som har sjuka barn)

• fruktmixen

Jag har också beställt från de! Toppensida verkligen och billiga som du säger :)

• secordo

Ja visst är de bra! äntligen har man råd att brodera och sticka!
    Tänker p alla som tycker om att handarbeta och så är det så vansinnigt dyrt.

Kram, Sea

• fruktmixen

Ja det har man faktiskt! Satt och sökte på nätet en dag, miranda nallar är min favorit! Så har beställt därifrån, tycker att man får varorna snabbt också!

• secordo

jag har bara beställt några gånger och det har varit snabb leverans alla gånger. Det jag tycker är bra är att jag kan handla mot faktura, så skönt att få fakturan med i paketet istället för att behöva betala innan.

Och så är det så trevliga när man ringer, t.e.x nu när jag köpte garn så tipsade hon mig om ett billigare garn eftersom jag är nybörjare och det är lättare att sticka med det garnet, och så skickar hon mig ett gratis nystan som hon hade fått över bara så jag kunde öva. Så snällt!! tänk om alla var måna om sina kunder sådär.

Kram, Sea

• fruktmixen

Åh, det var ju jättesnällt gjort! Ja tänk om alla var sådär, men de som säljer tjänar ju alltid på att vara trevliga. Det var ju verkligen jättebra att du fick ett nystan som du kunde öva på.

Vad är det du ska sticka för något om man får fråga?

Kram Emma

• bluebride

bra service, vet ett ställe på nätet som är lika måna om sina kunder som säljer pärlor, jag frågade om några snygga pärlor i blått och kristall man kunde ha till bröllopet och de skickade gratis hem "prover" så jag kunde se, jättebra

• fruktmixen

bluebride2006: Vad är det för sida? Känner ganska många som håller på med pärlor, så man kanske kan tipsa de!

Svar på tråden vill tipsa om en fin broderi och garn sida med väldigt bra priser