-
-
Svar på tråden Nån som provat L'argiplex??
-
jag vill oxå veta......
-
jag känner mej så kall och ointreserad av sex kanske för man är trött och orkes lös jag har provat men jag tycker inte att dom hjälpte jag älskar min man men tror att han kommer att tröttna snart du kanske har nått annat knep till mej kag har inte småbarn känner mej bara så tom och känslokall
-
Jag känner mig inte tom o känslokall.Men jag tror att vi har kommit lite i en slentrian kanske...Det är inte spännande längre.Vi gör samma sak varje gång vi har sex så man vet vad som kommer hända...Jag vill ha det där pirret i magen...Jag tycker du ska försöka komma på vad det är som orsakar att du känner som du gör.Om det är nått i förhållandet eller nått runt om som tömme dig på energi....
-
jag åt det under en period, hade haft mycket problem med underliver (viginism, svamp och vestibultit-tendenser). Jag var kåt i huvudet men min kropp hängde inte med, för mig hjälpte det att sätta fart på kroppen i alla fall.
Tror dock inte att det är ett piller man behöver om sexlusten saknas! -
Ooooja det funkar kanon i alla fall för mig. Jag har varit helt ointresserad av sex efter (och under) graviditeterna...
Nu när jag började äta igen vid nyår så sade min karl lite med glimten i ögat "att vi har ju haft sex fler gånger redan i år än vad vi hade totalt sett förra året" Det säger rätt mycket om hur de verkar....... Alltså väl värt sina pengar!
Och sedan måste jag säga att det blir en mycket starkare orgasm med dessa dunderpillerna i kroppen så två flugor på smällen alltså... -
Oj är dom så bra som föregående talare skrev så måste jag nog prova.
Min lust är nästan död men då vi väl har sex så är det bra och får man starkare orgasmer så hej vad det ska kännasJa har redan idag väldigt lätt för att få orgasm och starka såna också.
-
Är dem dyra??JAg har svåt att få orgasm.Vi har inte sex så överdrivet ofta.Det går i perioder.Men dem gånger jag kommer så kommer jag 2 ggr:0)Vi hade massor av härligt sex innan jag blev gravid coh fick våran dotter som nu är 5½ månad gammal.
-
Kan dom hjälpa en att bli våt??
Jag kan komma men ändå vara snustorr... -
Oo ja det hjälper till även med flödet det räcker att han pillar på mig numera så "rinner det till" fniss Nu har jag börjat att förstå vad det menas med snabbisar.....
Sedan måste jag även tilägga att man blir överhuvudtaget piggare inte bara på sex..
Det kostar 299 kr burken (500 kr för två) med 100 st i man får ta 5 st per dag vilket man gott kan dra ner på när det gått en till två veckor annars tar man knäcken både på sin karl och sin mus.... 2-3 per dag ca... -
Men om man inte har något problem med att bli våt då, utan bara vill ha lättare att få orgasm. funkar det eller blir man ännu våtare av pillrena då vill jag inte ta dom.
-
jag har provat... åkte på romanisk weekend med min sambo, hade köpt krämerna till oss och vi skulle bara ha mysigt. jag smetade på mig själv den där krämen och gick mot sängen för att smeta på honom lite...Men innan jag kom så långt hade vi börjat bråka så jag fick lägga mig i sängen askåt, det blev jag verkligen av den där krämen...och försöka somna med en bultande klitta!!
-
Anonym (bra) skrev 2007-01-14 17:09:08 följande:jag har provat... åkte på romanisk weekend med min sambo, hade köpt krämerna till oss och vi skulle bara ha mysigt. jag smetade på mig själv den där krämen och gick mot sängen för att smeta på honom lite...Men innan jag kom så långt hade vi börjat bråka så jag fick lägga mig i sängen askåt, det blev jag verkligen av den där krämen...och försöka somna med en bultande klitta!!
men det e väl ingen kräm?? e det inte tabletter?
kan man inte beställa på nätet? pinsamt att gå in i affären o köpa tycker jag
-
jodå det finns både piller och kräm. Köpte båda, men började med att använda krämen och den va som sagt kanon. Sen började jag knapra pillren, det resulterade i att jag fick svårt att sova, haha vet inte varför. Men det här är iallafall ca ett år sedan, så det är mycket möjligt att man slutat med krämerna...men den hette sensitive gel och jag tror den ökade blodflödet så man blev kännsligare för beröring. Man skulle nog smörja på den ca 10 minuter innan man tänkt ha sex, eller nåt sånt...den tog en liten stund på sig att verka. Kolla in halsorutan.se
lycka till! -
Någon som vet om man kan använda det om man är gravid??
-
Finns det några som helst vetenskapliga (dubbelblinda med kontrollgrupp etc) studier gjorda på L-Argiplex?
Jag ställde frågan på ett annat forum men fick inget svar:
www.vof.se/forum/viewtopic.php -
Ingen aning om det finns vetenskapiga.... , men det har vär egentligen ingen betydelse om det gör en sådan drastisk skillnad på ens sexliv!!!!!!