• eisa

Har du / har du haft en fågel som husdjur nångång?

Penga mun
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du / har du haft en fågel som husdjur nångång?
  • Solvei
    Bempa skrev 2007-01-12 10:39:30 följande:
    Japp, men jag ville svara på dom 3 första, men eftersom jag haft mest papegojor, så fick det bli det. Vi har amazon, gråjacko ,en massa mindre o sen en stor underbar mörkröd ara
    "Avis"  Jag vill oxå ha Amazon och Ara.....

Själv har jag haft 2 undulater Ebba och Didrik
  • emmies

hade undulater när jag var liten.. har haft två kanierfåglar med

jag är uppväxt med ett gäng dårar.. o för att passa in vill jag bo i dårarnas paradis.
  • Bempa
    Solvei skrev 2007-01-12 10:47:48 följande:
    Bempa skrev 2007-01-12 10:39:30 följande: Japp, men jag ville svara på dom 3 första, men eftersom jag haft mest papegojor, så fick det bli det. Vi har amazon, gråjacko ,en massa mindre o sen en stor underbar mörkröd ara "Avis"  Jag vill oxå ha Amazon och Ara.....Själv har jag haft 2 undulater Ebba och Didrik
    Hehe, ja Hubert, aran var underbar! O som han pratade Satte man på musik så dansade han, o satt vi o åt, så frågade han om det var gott
    Sen hans favorit var att sitta på min axel o dricka apelsinjuice ur en mugg

Skulle gärna ha en igen, men maken är inte så förtjust i fåglar, men lever man med mig så kommer det förr eller senare
  • Bempa

Såg nu att jag skrivit har. Fel, jag har alltså haft. Tyvärr dog Hubert för några år sedan

• Unik1

HAr en nymfparakit som heter Anton, har haft honom sen han var bebis och han är nu 14 år gammal

• Skärgårdsfru

Jag röstade nej och skulle inte vilja. Jag har inget emot fåglar i sig men jag tycker inte dom är speciellt roliga och dom låter så himla mycket samtidigt som dom skräpar ner.

• Lorina

Vi har haft 1 kakariki som tyvärr blev sjuk
    Sen har vi haft en blå/gul ara, helt underbar för mig men hemsk mot andra. När vi fick reda på att vi vänta twins så sålde vi honom saknar honom fortfarande!!

• Marlene B

Ja undulater, nymfparakiter och björktrastungar!

• Caylinn83

massa undulater o 2 zebrafinkar usch va jobbiga

• x karin76

Familytime: Vilken solskenshistoria!

Svar på tråden Har du / har du haft en fågel som husdjur nångång?