Åkpåse till babyskydd??
Någon som vet var man kan hitta en åkpåse som man har i babyskyddet med hål för bältet? Har letat på både HM, Lindex osv. men inte hittat något. Några andra förslag?
Någon som vet var man kan hitta en åkpåse som man har i babyskyddet med hål för bältet? Har letat på både HM, Lindex osv. men inte hittat något. Några andra förslag?
Ingen vanlig klädbutik säljer sånt. Det är bara barnbutiker såsom Babyland eller Barnens hus mfl. du kan hitta sånt på.
Det låter lite onödigt dock, när har ni bf?
Har tittat på Barnens hus också men inte hittat det där heller.. Vi har BF den 2/1
Vad ska ni köpa/har köpt för overall till bebisen?
puff
Jag ska köpa en tunnare overall också i typ fleece eller liknande material, men tänkte ha en åkpåse som ytterplagg. Vill inte köpa en tjock overall till en lite bebis tycker att det verkar så tjockt och klumpigt för en liten bebis.. Eller har du något annat förslag? Tycker det är jättesvårt med kläder och sådant eftersom det är första barnet så vet man ju inte hur mycket kläder de behöver..
Jag ska köpa en tunnare overall också i typ fleece eller liknande material, men tänkte ha en åkpåse som ytterplagg. Vill inte köpa en tjock overall till en lite bebis tycker att det verkar så tjockt och klumpigt.. Eller har du något annat förslag? Tycker det är jättesvårt med kläder och sådant eftersom det är första barnet så vet man ju inte hur mycket kläder de behöver..
Men kommer bebisen alltid ligga i åkpåsen när ni är ute då?
Tänk om den vill bli buren? Då är ju risken att det blir för kallt med en fleeceoverall. Det var det jag tänkte. Samtidigt beror det väl på var d bor och hur kall vinter ni har.
Jag har köpt en täckoverall som är fodrad med fleece, bf 12/2. MEn en ren fleeceoverall tycker jag e lite för kallt, det är ju ett vårplagg om de inte ska ligga i åkpåsen hela tiden...
*puffar* Någon som vet en butik som säljer sådana åkpåsar??
Babyland har den i sin katalog...
Vi har köpt en overall utan ben. Den köpte min mamma på OBS! i Umeå.