• Tjofsen

Värsta presenten jag fått genom tiderna.

Då en medlem på FL idag meddelade att hon fått "En röd skurmopp i en lika röd skurhink, inköpta på ÖB" i present av sin pojkvän som glömde hennes födelsedag igår (som om inte DET var nog liksom) vill jag nu att ni skriver vad NI har fått för värsta present. 

Den värsta jag har fått är två fjuttiga massageoljor (av ett x - för att massera honom då), en trådlös telefon från Ö.B där signalen var så hemsk så man inte kunde ha den på.  

• Svar på tråden Värsta presenten jag fått genom tiderna.
  • Jiie

2 st skitfula bordstabletter som var mer för barn...
    varför man ens köper bara 2 när man har ett stort bord dessutom hehe

• therre

Hrm... Vet faktiskt inte om jag fått något som är så hemskt.

• therre

...fast jag är väldigt tacksam av mig och glad att någon kommer ihåg mig

• therre

...men hade jag fått i FÖRSENAD present något sådant av min sambo hade jag då låtit honom skura själv!

• Ajsen

En kompis gav din spislock en gång...

Jag vill ha billigt ris och jag vill ha det nu!!!
  • Karolina1

hahaha den här var bra... svärmor sydde en lampskärm i form av en bajsbrun stjärna o gav i julklapp till mig o sambon, o sonen fick en lampskärm som såg ut som en röd fez i sin klapp, stor användning han har för den sen då

• MrsJones

Vet inte om presenten var så hemsk i sig, men i julklapp fick jag en glasskål av min svärmor som är till för smycken. Om min svärmor känt mig över huvudtaget hade hon för länge sedan upptäckt att de enda smyckena jag bär är mina ringar - som alltid sitter på ringfingret, och ett armband - som alltid sitter runt min handled. Använder inte smycken, så vad ska jag med en sån skål till?

• therre
    msmurphy skrev 2007-01-12 14:40:19 följande:
    En ask topz i julklapp
    haha, av vem?!
Svar på tråden Värsta presenten jag fått genom tiderna.