Let's Dance!
Ooh, Lasse!
Ooh, Lasse!
Anna ser så bra ut fast hon fått barn för inte så länge sedan!
...Tycker hon ser ut lite som en blandning mellan Sarah Michelle Gellar och hon .. äh, vad heter hon.. som spelade i Dak Angel.
De var duktiga.
Patrik var ju definitivt stelast.
Agnetas klänning är hemsk!! Malous var fin däremot, och jag älskade den vita som en av kvinnorna bar. Kommer bara inte ihåg hennes namn...
Brandeby vill jag se! (Fast det där med "svänga sina lurviga" kanske kan diskuteras..
)
Igår?! Det måste varit något inför-program eller nåt. Ikväll är det ju!!
B - Jag har samma bekymmer! Åh, ve, åh ve....
Jag tror jag ser Let's Dance på reprisen. Har så svårt att sluta titta på Så ska det låta när jag väl börjat. (Och som sagt, det är ju sällan dåligt. )
Är nyfiken på Lasses kropsstrumpa, dock.
Jag vill ha Karins klänning! (Fast det sa jag om den där lila som en hade innan också...)
Har också svårt för Ebba...
Men Lasse får inte åka ut!
Hon som dansade nu, däremot...
LASSE!!!
Lasse kvar! *weee*
Grejen är väl att deltagarna har kontrakt som säger att de måste dansa, om Lasse helt enkelt låter bli så blir det kontraktsbrott och grejer, knepigt. Annars tror jag han hade hoppat av själv. Nu måste han förlita sig på att bli utröstad, eller möjligtvis diskvalificerad. Varför fortsätter folk rösta?? Om de gillar Lasse så borde man väl låta honom göra något som han tycker är roligt? Han ser ju ut att lida!