Inlägg från: uniMog |Visa alla inlägg
  • uniMog

Let's Dance!

Grr Martin var ju SÅ läcker :-O Hur kunde domarna koncentrera sig på dansen?

How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • uniMog
    Bonanza skrev 2007-01-12 20:46:23 följande:
    Men vad har ni för smak? Inte en snygg kille har ju varit med hittills! Jag tycker att tjejerna är läckrare! Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
    Jag tycker faktiskt inte någon av tjejerna har varit sådär jättehot :-O Och jag brukar ju annars vara svag åt det hållet
  • uniMog

Bonanza, ebba skulle nästan kunna vara min dotter Söt som socker absolut men hon är ju så UNG..

Carin är inte alls min stil. Hon är lite för .. ja jag vet inte. Yvonne Ryding är fenomenalt vacker men ja.... kanske för gammal för mig istället då

• uniMog
    Phantera skrev 2007-01-12 20:53:25 följande:
    Jaha...det var ju inte högre än de andra...hm...kanske var ngt annat de jublade åt då... ♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
    Martins rumpa? Räcka ut tungan
  • uniMog

Bonanza, fullständigt omöjligt Hon ser ut som 14

• uniMog

Mårten var ju jätteduktig

• uniMog
    Bonanza skrev 2007-01-12 21:01:55 följande:
    Pejgan - hon är ett år äldre. Bara att inse fakta och spana på henne med gott samvete! Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
    det går inte jag känner mig som en barnarovare :-O
  • uniMog

"du är ett ganska flyttbart skåp"

• uniMog

dansade han? Har de börjat? Förvånad

Nullus Anxietus
  • uniMog

Vilket rumpgrepp Malous partner fick!

Nullus Anxietus
  • uniMog

kan man inte se poängen nånstans?

Nullus Anxietus
Svar på tråden Let's Dance!