Let's Dance!
Jag skulle vilja att Markoolio får en ny chans nästa säsong (om det blir någon). Han är inte alltid min favorit, men i detta sammanhang skulle han nog kunna vara underhållande.
Jag skulle vilja att Markoolio får en ny chans nästa säsong (om det blir någon). Han är inte alltid min favorit, men i detta sammanhang skulle han nog kunna vara underhållande.
Hoho! Anmäler min närvaro.
Tycker Anna Sahlin är lite trist. Så tekniskt perfekt (som det ser ut i mina lekmannaögon ), fast ingen feeling.
Usch, nej, jag tyckte Agnetas klänning var hemsk...fick henne att se valkig ut, och det tror jag inte hon är. Smaken är som baken.
Slurpan: bra analys!
Jag tror Malou kan åka ut, om hon inte dansar riktigt bra nu.
Hon ser mindre ut som en tant i veckans outfit än hon gjorde i förra veckans. Bra.
Undrar om inte den här Martin åker ut. Jag hade glömt att han ens var med.
Det är coolt att de tar moderna låtar och sjunger i rumba-, quickstep- och annan takt. Sånginsatser varierar, det håller jag med om. Men jag gillade verkligen versionen av Promiscuous. (Även om originalet såklart är bättre.)
Hoppas Patrik åker ut. Det hoppas jag varje vecka.
Jag tror dock att Yvonne åker ut.
Anna var lite mindre tråkig ikväll när hon inte var så himla dockperfekt.
Jag höll andan hela Lasses dans, "hjälp, det här ser ju bra ut, hur länge ska det hålla?". Och så höll det till slutet!
Å nej, Mårten...
Idag var han inte bra, men första gången glömmer jag inte!
Put Lasse out of his misery, pleeeeeeaase...
Annars tycker jag att Let's Dance tar sig mer och mer ju färre par det blir. Nu är det kul att kolla igen.
Jag brukar inte ringa och rösta, men ska man rösta så ska man ju rösta på den som får näst sämst poäng av juryn. Favoriterna är det ingen idé att rösta på, de klarar sig ändå. Det är däremot strategi att rösta på den näst sämsta, så att Lasse inte passerar den. Man kan ju (tyvärr) inte minusrösta...
Fast visst är detta en riskabel strategi. Vips så åker en favorit ut på det...
Som några här konstaterade redan i början av säsongen - Agneta Sjödin har verkligen hopplösa kläder! Vem är det som slänger på henne de här tygsjoken?