Inlägg från: Squeezetoy |Visa alla inlägg
  • Squeezetoy

Let's Dance!

Ska man tro veckans skvaller i tidningarna så är det ju inte så konstigt att stämningen mellan Mårten och Helena verkar tryckt och att det i sig verkar ju negativt på dansandet. För han var egentligen inte sämst av de som dansade. Tycker att Malou verkligen inte har mycket på ett dansgolv att göra hon har ju varit dålig i tre danser enligt mig. Däremot förstår jag varför folk inte röstade på Mårten för man gillar inte att höra någon klaga så som han gjorde i reportaget innan själva dansen. Att Ebba klagade så också gynnade nog inte hennes röstantal heller men där har man kanske lite mer överseende just eftersom hon är så ung. Men hon är verkligen usel på att ta kritik. Hon såg verkligen ut som att hon skulle börja gråta.

Tobbe, tobbe tobbe, han är nog helt enkel så showig av sig, minerna är nog något som liksom bara är en del av hans personlighet.
    Lasse var ju betydligt bättre nu, och det är nog kanske lite lättare då att få lite oförtjänt höga poäng.
    Sämsta dansarna är nog Malou och Yvonne.
    Hoppas i alla fall att brottar-martin blir kvar länge länge i tävlingen, älskar hans kropp nämligen.

• Squeezetoy

Men Lasse har ju i alla fall självdistans och vet att han suger. Malou däremot verkar ju tro att hon kan, och stegmässigt kanske hon lärt sig lite, men hon har ingen takt alls i kroppen.

• Squeezetoy

Om det vara skulle vara strikt dansbedömning skulle ju underhållningsvärdet försvinna.
    Det är väl lite därför det finns publikröstning i programmet.

• Squeezetoy

Lasse är ju såå COOL, han gör att det blir kul att se let´s dance.

Hoppas att malou åker nu. Hon ser verkligen inte bra ut när hon dansar.
    Lite synd att det inte gick bättre för brottar-martin. Men jag har ringt och röstat på dom för jag vill fortfarande titta på dom, (läs honom).
    Hade nog väntat mig lite bättre av Tobbe faktiskt.
    Annas klänning är jättssnygg! Hon kan ju dansa faktiskt, även om jag har svårt för henne i övrigt.
    Ebba... Tjurig liten unge!
    Erika är också jätteduktig.

• Squeezetoy

Jag kan ha brottarmartin lite på sidan om... Tror ni han är intresserad av en höggravid kvinna?

• Squeezetoy
    m1nn13 skrev 2007-02-16 00:09:58 följande:
    alltså... Tobbe Trollkarl... är rätt sexig!!!
    Nja, jag vet inte jag... Kanske om han hade haft tandställning och rättat till tänderna som sitter lite underligt.

Jag skulle ju sakna brottarmartins kropp om han åkte ut...
    Tycker nog att det kan vara Ebbas tur att åka ut ikväll.

Jag måste i alla fall in till stan idag och fixa mig en ny digitalbox, för igår gick vår boxermottagare sönder, den går inte ens igång. Och en fredagkväll utan Let´s Dance går ju inte.
  • Squeezetoy

Ååh, TV-kvällen är räddad!! Har precis införskaffat en ny digitalbox så nu kan jag se på Let´s Dance ikväll.

• Squeezetoy

Alltså, hade det inte varit klokare att hålla honom isolerad då istället för att föra smittan vidare till deltagarna?!

Svar på tråden Let's Dance!